úterý

Krajka, (ne)krajka

Přeji všem krásné svátky. Jana




17 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Pěkné svátky Jani:-)
Ajka

mika řekl(a)...

Janicka, aj Tebe prekrasne sviatky, vela pohody a uz prosim aj oddychuj.... znova fantsticke dielka !!!!

jamala řekl(a)...

Děkuji

jamala řekl(a)...

Díky moc. Právě dumám, že jsem ještě dnes nic nevyšila... j.

Hanka V. řekl(a)...

Janičko, posílám malé vánoční přáníčko. Štěstí, zdraví a pohodu, aby tvůj stroj stále kouzlil krásnou náladu všem, kterým deky posíláš, radost na tvářích kouzlíváš. Hanka

Renata řekl(a)...

Přejí krásné svátky a hodně radosti a spokojenosti né jen u šicího stroje ♥

jamala řekl(a)...

Hani moc děkuju. Zdraví, štěstí a pohodu přeji a díky za všechnu podporu, které se mi díky komentářům dostává. J.

jamala řekl(a)...

Ranatko, díky moc. Nápodobně. J.

Ella řekl(a)...

Preji vam vsem pohodove a vesele vanocni svatky.

jamala řekl(a)...

Moc děkuji. J.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Jani krásné !! přeji Ti taky pěkné a pohodové vánoční svátky .a do nového roku jen to nejlepší a hlavně štestí a zdraví toho není nikdy dost ♥a je to nej..nej..důležitější na světě, to ostatní je už na nás samotných pa♥Táńa

Marta Dupkalová řekl(a)...

Jani aj Tebe - pokojné a požehnané ... ♥

jamala řekl(a)...

Táni, všechno krásné a také hlavně zdraví. A děkuju. Jana

jamala řekl(a)...

Marti děkuji. Tobě také. Jana

Dagmar řekl(a)...

Jani, krásné výšivky. Ty nikdy nezahálíš, viď? Měj se hezky. :-)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, paní Jano, přeji krásný nový rok a mám jednu prosbu. Nemáte nějaký fígl, nebo radu, jak docílit těch krásných rovných lemování? Prostudovala jsem tu všechny Vaše postupy, ale u tohoto úzkého proužku se mi ne a ne dařit přišít ho rovně. Vždy se mi to prohne a udělají se mi v rozích ty zlověstné psí uši. I když si nakreslím linku, vždycky to nějak ujede. Malu.

jamala řekl(a)...

No úplně dokonalé to není. Fintu asi nemám. Je to šité přesně tak jak jsem popsala v tomto postupu https://picasaweb.google.com/117323897419920657111/LemovaniJednoduchymProuzkem#5872002435241300562
Snad ještě použít vodící pravítko nebo magnet (bod 5 nebo 6 návodu: http://jamala-jamala.blogspot.cz/2011/09/lemy.html)
Já si ten magnet přiložím těsně ke kráčející patce, protože šiju přesně na šířku patky. Používám ho spíš u dek, kde je ten lem dlouhý, ale u podkafíčka to jde taky, jenom to trošku zavazí při častějším otáčení v rožcích.
Děkuji za přání a ať se daří bez psích uší. Jana