sobota

Slípky, slípky a slípky (a ještě něco)

Došila jsem různé drobnosti, samé prostírání, většinou slepičí.

Zpracovala jsem výšivky z Embroidery Library

a pro změnu slípky z Embroidery Library. K původní soupravě nepatří, byly to asi zkušební a nějak zbyly.

Já vím, tyhle už tady byly loni, ale moc se u mne neohřály, tak jsem si rozešila ještě jedny a letos konečně dodělala. Trošku změna - jiné oči a ruční prošití. Odkaz na návod je v loňském článku.

Nevím, co mne napadlo kupovat fialové bylinky, nikde se mi nehodí. Kamarádka z nich byla nadšená, tak jsem jí spíchla prostírání. Srdíčka jsou ušitá na vyšívacím stroji a využila jsem Lenčino srdíčko.


Aby byla aspoň trošku změna, tak jedny kalhoty. Pro představu velikosti, mají délku 80 cm. Konstrukce střihu vlastní. 
No a krásné jaro přeji. Jana

6 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Nádherné výtvory!!! Hlavně ty první slepičky.

Hanka V. řekl(a)...

Slepičky jsou úžasné!!! Co se týče prostírání, já fialovou ráda, kamarádka má vkus:-))) Kalhoty jsou bezva, to se bude lítat po ulici:-)

Hanka V. řekl(a)...

Právě jsem se chtěla podívat i do poznámek. Vím, že jsi psala, že jsi omezila přístup do nich, tak jsem se chtěla zeptat, jestli všem nebo jen částečně a jestli by bylo možno nakouknout:_))) Předem děkuji za odpověď. H.

jamala řekl(a)...

Hani, v kontaktech máš můj e-mail. Napiš mi, abych ti mohla poslat pozvání. J.

Marta Dupkalová řekl(a)...

Jani, teda poriadne si toho zasa našila ... paráda ... mňe srdiečko poskočilo pri tých malých so srdiečkom, strašne milé :)

Anonymní řekl(a)...

Ty jsem tedy rozšila. Moc krásné KVOK... všechny.
No a ty jarní bylinky a nové kalhotky... vše super!
Pa Hana :o)