neděle

Třídárkový

Třídárkový proto, že tento polštář jsem ušila z dárků, které mi během let věnovali tři lidé. Na polštářku jsou vzorníky damašků a lnů, takže každý kousek jiný. Pak ozdobné stužky a třetí dárek je na zadní straně polštáře - větší zbytky lnu od třetího dobrodince. Přidala jsem vlastně jen vatelín a nitě. Nitě na sešití a na strojovou výšivku motýla.

A ještě kabelkování. K barevné a černofialové přibyla hnědá a modrá:

Krásné dny. Jana

15 komentářů:

  1. Jani, to je zase nádhery! Bílý polštářek je přímo luxusni, tak nějak třeba svatební (ale proč svatevbí...), nádherný! A taštičky ty jsou dokonalé, nádherné!! Už posledně jsem je obdivovala! Jen jsem si lámala hlavu, používám většinou do taštiček termolín, mám ráda, když jsou takové příjemně měkké... Ale při prošívání by byl ve spod termolín a pro stroj to zrovna nejleopší není. Druhý způspb by byl podložit ho nějakou látkou a pak při dokončování přidat vnitřní látku - podšívku. V tomhle případě by ta prostřední látka nemusela dělat dobrotu.... Máš jiný lepší postup? A ještě: prošíváš vrchní látku vcelku nebo máš i v ttomhle případě ks vrchní látky (třeba sešívané)? Je hezké mít obě strany taštičky stejné a vzory by navazovaly, ale hůř se to pak šije - sešívá? Omlouvám se, že mám takové dotěrné otázky, ale přemýšlím už déle, jaký je nejideálnější postup, způsob... Měj se hezky! Už máš opravené stroje?

    OdpovědětVymazat
  2. Janka ten vankusik je nadherny! :) pa, Zuzan

    OdpovědětVymazat
  3. Jani ten polštář je nádherný. Parádní nápad jak mít všechny dárečky pěkně pořád na očích. Krásný týden. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko, moc se mi líbí tvoje taštičky. Bílé polštářky mám ráda a ten tvůj je překrásný a je úžasné, že ti bude připomínat tvoje dárce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Opět krásné kousky.....ale co ta romantika? Ta mi k Tobě moc nesedí :). Ovšem polštářky jsou kouzelný.....
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásně vymyšleno, perfektně ušito. Polštářek si zaslouží nějaké čestné místo. Taštičky obdivuji stále. :-) Prosím, máš nějaký fígl na ten zip? Mně to nevychází tak pěkně jako tobě. Vždy mi to na konci někam ujede. :-( Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. kabelky parádní, ovšem ten polštář mě dostal. s tou bílou výšivkou je naprosto dokonalý

    OdpovědětVymazat
  8. všetko je špičkové - nádherná práca !

    OdpovědětVymazat
  9. Ten polštář je úžasný nápad! A taštičky... radost pohledět.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  10. Januska,ako vzdy originalne, krasne spracovane, vysledok je luxus ...moc pozdravujem ,posielam objaticko sikulka jedna nasa :)
    krasny vikendik
    M.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jamalko, odkaz na Tvůj polštářek hned musím poslat Dalmatin, protože ona bílou miluje a tenhle polštářek se jí bude líbit stejně, jako se líbí mně.
    A vyšívané taštičky jsou také velice pěkné.

    OdpovědětVymazat