neděle

Mňau a hú


 
Něco málo práce s šicím kružítkem, k tomu aplikace entlem, strojová výšivka a ruční prošití  = polštáře. Celou aplikaci jsem dělala pomocí pavučinky a doplnila strojovou výšivkou berušky, kytičky na kočce a obličeje kočky. Na kočku jsem nenašla vhodnou výšivku, tak jsem si ji nakonec vyrobila. Jenom z jednoduchých tvarů, ale mám obličej, jaký jsem potřebovala. Prošívala jsem ručně perlovkami.

 Na zadní stranu jsem použila větší vzor s beruškami.

Druhý polštář je se sovou a je vyrobený pro Deky z lásky. Je ušitý  z kolekce Emy Tante, doplněno puntíkatými látkami. Motýl a středy očí jsou opět strojová výšivka.
 Štítek na fotce sice vypadá trošku opile, ale věřte mi, je to rovně.
 
 Krásný den. Jana

15 komentářů:

Jana řekl(a)...

Krásné polštářky -dětské, veselé, milé - jak to má být.

Beáta řekl(a)...

Jani , sú skvelé! Mačičky milujem a tú Tvoju si si krásne "vyrobila" ! :) Beáta

Hanka V. řekl(a)...

To je hezké!!! Děti budou mít radost:-)

Anonymní řekl(a)...

Skvělé nápady, moc krásné a dokonalé provedení... doufám, že Vaše číča nežárlí :o)
Pa Hana

jarmila řekl(a)...

krásne mačiatko aj sova.

Anonymní řekl(a)...

Mňau a hú....povedená dvojka :)
*Kvítko*

Ajka řekl(a)...

Jsi šikulka Jani:-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

♥ Kočka je fešanda! Parádně kombinuješ styly aby vzniklo něco krásného. Moc se mi to líbí

Věra Šmerdová řekl(a)...

Moc se mi to líbí. Jako vždy dokonalé provedení, ale hlavně oceňuji tu studnici nápadů u tebe.

Dana K. řekl(a)...

Jani, opět krásné, bezvadné a takové krásně milé aplikace! Ty si umíš vše tak bezvadně vymyslet, vykoujmat, udělat, se vším si krásně poradíš! Krásné dny!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ježišmarja to je zase krása♥

Anonymní řekl(a)...

Moc krásné polštářky!Každé nakouknutí je pro mě zážitek.Zdena

Dagmar řekl(a)...

Jani, opět nádhera. :-) Pěkně barevné, veselé, do detailu promyšlené. Dětičky se budou mít. :-)

Alena Zemanová řekl(a)...

Nádhera, Jamalko! Čas od času si udělám procházku po oblíbených blogech a k Tobě jdu vždy s jistotou, že tu najdu něco nového, krásného a inspirujícího. A velice často něco pro Deky z lásky, za což Ti moc děkuju.

mika řekl(a)...

Jani, su krasne vesele a take origos tipicky Tvoje dielka :)