středa

Perníčkový

Až se zima zeptá, tak řeknu: Mám napečeno. Kdo by chtěl zkusit, tak návod je tady. Na stránkách Priscilla's crochet je spousta návodů zdarma. Našla jsem doma dvě klubíčka nějaké vlny z sekáče. Odpovídá háčku 3 a velikost mi vyšla zhruba jako v návodu. Pokračovala bych dál, jen nevím z čeho. Elian klasik by vyhovoval, ale nemají tak krásnou barvu.



Přeji všem krásný podzim. Jana

13 komentářů:

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Inu, nejlepší vánoční perníčky jsou řádně odleželé :-) Nádherné cukrovíčko, Jani.

Ajka řekl(a)...

Jani jsou rozkošné:-))

Hanka V. řekl(a)...

Jsou k sežrání:_)))

Věra Šmerdová řekl(a)...

Ti se povedli. Skoro cítím vůni perníku.

zcdl řekl(a)...

jeej tie su chutné :) na "zožranie"... :))

Dagmar řekl(a)...

Sbíhají se mi sliny. Vůni cítím až u nás. :-)

Marie Králová řekl(a)...

Jani, parádní panáčci - perníčci. M.

Jana řekl(a)...

Jé, ti jsou super. A dietní!

Jitta řekl(a)...

Jani....chutně máš napečeno:-)....tzv.navždy

Anonymní řekl(a)...

Jé, to je super cukroví. moc se ti povedli.
Milena O.

Šárka řekl(a)...

Nádherné perníčky...já umím jen ty pečené a ty nevydrží :( ...Šárka

Alena Zemanová řekl(a)...

Konečně perníčky, které dlouho vydrží a není třeba je ukrývat před rodinou na tak tajných místech, že v ten pravý čas nejsou k nalezení. :o)
Kouzelné pečení, Jamalko. Jsi nevyčerpatelná studnice nápadů a námětů.

Štěpánka řekl(a)...

Jen se zakousnou a zapíjet dobrým kafíčkem.Prostě dietní pohodička.Přeji krásné dny.