sobota

Kanafas a dýně

Už když jsem šila jablečné prostírání, byla varianta jablka nebo dýně. Tenkrát zvítězily puntíky, jenže prostírání už nemám a tak došlo konečně na kanafas - variantu B. Už od jara jsem se chystala něco šít z kanafasových odstřižků, jen jsem nevěděla co. Puntíkatý základ vznikl v této podobě náhodou. Zamýšlenou látku jsem zapoměla doma a na chalupě jsem v režné měla jenom dvoje puntíky, ze kterých jsem si nějak nemohla vybrat a tak jsou tam obojí. Míry a další podrobnosti, včetně mých postřehů k ručnímu prošívání jsem opět sepsala do POZNÁMEK. Návrh vlastní.
Takže varianta B - dýně









Krásný a šťastný podzim přeji. Jana

9 komentářů:

  1. Návrh úžasný!!!! A velmi mě zaujalo samotné prošití:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Volné prošívání je nádherné a celkově super.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi podzimní čarodějka... nádhera! A to prošívání... áááách :)
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Kostkované dýně jsou prostě k sežrání. ;o)
    Bezvadný nápad, Jamalko, krásné látky, zpracování, prošití ... no prostě opět na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné prostírání a super prošité. Zdravím.Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Jani krása!! jako vždy !!moc pěkná kombinace ,prošití perfektní ,celek překrásný!!!*****************
    Jani i Tobě krásný podzim ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krááásná úrodička :)
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat