pondělí

Deka pro Simonku (projekt 166)

Sestavování další deky pro Deky z lásky mi zpříjemňovalo vánoční prázdniny. Psala jsem o ní v posledním příspěvku starého roku. Obrázky jsou od různých švadlenek, některé jsem přidala já. A takhle to dopadlo:
K obrázkům švadlenek jsem přidala obrázek not
 medvídky vyšila Jarka z Vlašimi
 kytky jsou od švadlenky z Proglasu
 domeček s květinou vyšila Edita Vyvlečková z Havířova
 jméno spolu s Viktorkou spáchala jamala
 medvídek Pú strojová výšivka - jamala
 medvídek Pú strojová výšivka - jamala
 kytku ušila Hanka z Českých Budějovic
 kovboje Woodyho vyšila Jiřina z Třemošné
 medvídka vyšila Zdena z Teplic
 medvídka Pú s kamarády vyšila Renata - pudlice
 kytičku ušila Hanka z Českých Budějovic
 k dece jsem přidala polštářek a podkafíčko pro maminku. Výšivka a aplikace kytičky je od Nej šicí stroje
 zadní strana deky s logem

 kytka aplikace - strojová výšivka. Mimochodem moje nejoblíbenější. Opět Nej šicí stroje
detail prošívání bordury
Krásné dny přeji. Jana

8 komentářů:

  1. Opět převeliká nádhera!!!! Simonka bude mít radost. A její maminka taky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná jako vždy. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. To je zase nádherná deka!Obdivuji i zadní strany dek v Tvém podání.A kytka-aplikace je i moje oblíbená.Vždy se někam hodí.
    Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Opět kouzelná deka, Jamalko. Líbila se mi moc, už když jsem ji viděla poprvé, a teď se mi líbí snad ještě víc. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc hezká dnes jsem koukala na ten blog DEKY Z LÁSKY a říkala jsem si že bych mohla také něco ušit nevíš o tom něco blíž, Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché. Všechno je pěkně popsané na stránkách Dek z lásky, tedy jak máš postupovat - Jak pomáhat. Vybereš si co budeš chtít šít - obrázek, polštář nebo sestavovat deku a přihlásíš se na adresu na stránkách uvedenou. Je jen na tobě, co si vybereš. No a pak šiješ a tvoříš, aby dítě nemuselo dlouho na deku čekat. Adresa kam výrobek odeslat je na stránkách. Nezapomeň označit číslem projektu, zvlášť když budeš dělat obrázek. Jana

      Vymazat
  6. Januska, je uzasnaaaaaaaaaa ...ako vzdy originalna a hlavne Tvoja to uz z dialky viem, ze je to Tvoja praca ...mooooc pozdravujem a ak som dobre citala stretneme sa na deke pre Jozifka :)))
    paaaaaaaa krasny dnik...
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, deka je přenádherná...Moc obdivuji Tvoje šití, je to nádhera...Všechno co děláš!

    OdpovědětVymazat