neděle

Rozkvetl nám sníh

Konečně nám nasněžilo. Jsem tvor lyžující, takže mám obrovskou radost. A kdo zimu nerad, tak hlásím, že u nás na chaloupce sníh rozkvetl. Šila jsem z kanafasových odstřižků. Tohle mě nesmírně baví, musím se přizpůsobit množství i vzoru. Této barevné kombinace jsem měla jenom pár kousků a žádné drobné kostičky a tak jsem vycházela z těch největších (5x5 cm). U nůžek je vidět i můj první pokus o kytku, ale nakonec jsem vystřihla lístky z jednotlivých čtverečků.








Na kanafas se i skvěle vyšívá.

A ještě jedno vyšívání a šití. Obal na knihu:

Jó a že mám čím vyšívat! Díky Nej šicí stroje za expresní dodání.
Tak krásné zimní dny přeji. Jana

15 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Nádhera, nádhera, nádhera!!!!!

Hakama řekl(a)...

Jani, nemám slov.........

Ella řekl(a)...

Krasne vesele.

jarmila řekl(a)...

Janka, je to prekrásne

eva řekl(a)...

Moc krásné a ty barvy jedním slovem šikovná Chtěla jsem ti říct že jsem ještě na nějakém blogu četla že se hackuji čtverečky do Afriky a tam si to sami sešívají.To by také stálo za to .Co myslíš?Měj se

Anonymní řekl(a)...

To je zase krásné pokoukáníčko! Moc hezký nápad a to prošívání strojové i ruční je super.
No a výšivky... parádní!!!
:) Pa Hana... t.č. stále háčkující

Dagmar řekl(a)...

Jani, krásné, veselé... A ty výšivky!... :-) Myslím, že na nedostatek nití si opravdu stěžovat nemůžeš. ;-)

Marie Králová řekl(a)...

Jejda to je čtverečků a kytiček. A ty výšivky-super. M.

jamala řekl(a)...

Četla jsem, nějak mi to s háčkem teď vázne a mám resty. Prozkoumám. Jana

jamala řekl(a)...

Děkuji moc všem. Jana

Anna Ducháčková řekl(a)...

Jani, to je nádhera :-)
Anny

Jitta řekl(a)...

Jani,radostné kvetení....:-)
Hezký den,Jitka

Anonymní řekl(a)...

Všechno je moc pěkné!Zdena

janka řekl(a)...

Nádherné,veselé - skvělý nápad . I to srdíčko :-)
Ráda tu nakukuji. Jana

KatkaB řekl(a)...

Super, krásně veselé, hned je lepší nálada:-)