neděle

Košíčkování

Košíčky jsem šila pro maminku do tomboly na setkání seniorů.  Zatím jsem ho zkusila jen jednou, ale byl moc velký. Do NÁVODU jsem přidala i popis k těmto menším košíkům.






 Při šití jsem letnila Viktorku a takto se nám šilo:




Krásné léto. Jana

9 komentářů:

  1. jej tie su krasne... no vyhercovia museli mat radost... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou bezvadné. Je to dobrý nápad na dárky, které potěší.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani ♥košíčky jsou kouzelné ,nevím jaký bych si vybrala ..jeden krásnější než druhý...

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou nádherné, skvělé kombinace látek ... to se budou senioři radovat :)
    Ať se daří! Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, moc pěkné látky. Prosímvás jak (jakou technikou) lemujete asi šikmým proužkem? okraje? Tedy jestli vypadá to olemování tak pěkně i z rubu? I když u vás asi jo... Teď s tím zrovna bojuju... a na a ne se povést, z rubu mi jde šev někdy i mimo proužek :(. Děkuji. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. jeee až teď koukam, že na těch posledních fotkách máte zarážku na šířku lemu (nebo jak se to jmenuje). Tak to bude asi tím :). Hezký den. L. (ale dotaz, jestli je u vás rub také výstavní, platí :), děkuju moc za odpověď. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den. Tu zarážku tam mám na šití šířky toho lemování, to znamená první našití proužku. Na to následné proští to už nepoužívám. Jen tam zůstala našroubovaná, takže trochu mystifikace.
    Technika lemování: je to šité rovným proužkem, v návodu na košík je odkaz na toto lemování, jen v návodu je přišité ručně. Pokud dělám na stroji, tak je to vlastně obráceně - otáčím do lícu, při ruční přišívání u lícu do rubu.
    Jak to vypadá z rubu je vidět, když si rozkliknete ten detail červeného košíku. Ten jsem šila opačně a tak je vidět na červené straně vlastně líc a na obráceném růžku rub. Ten mi právěže trošku ujel a je to tam vidět. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. A ještě na všech košících (kromě myšek)je rubová strana to, co je vidět mezi ohnutými rožky - je to ta strana kde je proutí nebo jednobarevné látky.

    OdpovědětVymazat