sobota

Medový

Manžel mne požádal o něco látkového na sklenice s medem. Já na to: Žádný problém, mám něco nachystaného...
Výšivka z Embroidery Library, stejná jako na polštářku, jen jsem vynechala kytky. Včelu jsem dala do kolečka a celé jsem to udělala jako aplikaci na vytrhávací vlizelín. Za 10 minut má Bedřich hotovo.







 Krásné dny. Jana

10 komentářů:

zcdl řekl(a)...

Janka parádne :)

Hanka V. řekl(a)...

Nádhera:-))))))

Marta Dupkalová řekl(a)...

Super Jani, taký medík musí očariť každého!

Hana Stejskalová řekl(a)...

Jani, ty včelky jsou krásné. Jakého máte Bedřicha ? Je lepší na vyšívání než modul Bernina ? Hana

jamala řekl(a)...

Hani, napište mi na mail, který mám v kontaktech. Modul? na kterou Berninu? Jana

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani bomba :)

Věra Šmerdová řekl(a)...

To je senzace.

atize atize řekl(a)...

Fantasticke a krasne, nie je co dodat. Keby som mala taky stroj, taka by som si urobila vysivky na vsetky zavaracky.

Joanna Błaszczyńska řekl(a)...

Piękne, wspaniałe :)
Pozdrawiam serdecznie

Lenka/Lilienka řekl(a)...

To je parádní a vkusný nápad, Janičko.