pátek

Neumím

Nemá to jehlu, ani háček, ani jehlice. Něco přilepit a trefit se je moje černá můra. A trpělivost na drobné kousíčky, kdepak. Nemluvě o tom, že bez brýlí už nefunguju.

Dnes vyrábění z papíru. Nejsou to moje návody a koukám na ně s velkým obdivem. Netušila jsem, kolik úkonů je potřeba udělat, aby vzniklo docela malé přáníčko. A musím hluboce smeknout i před natáčením návodů.

Další videa najdete TADY
a každou neděli budou přibývat nové návody.



Další přáníčka od této autorky najdete na pinterestu: TADY.  Mám tam i svého favorita: Follow your dreams, everybody! koukněte.

A třeba se nechte inspirovat vyráběním z papíru. Bude asi deštivý víkend, ideální pro nějaké tvoření. Já jdu ke své jehle.


Krásné dny Jana

1 komentář:

  1. Veľmi pekné :).Možno niekedy vyskúšam, ale zatiaľ je favorit stroj :)

    OdpovědětVymazat