neděle

Šiju!

Tohle zvolání je na místě. Jak se šije se sádrou a následně bez sádry?
Nějak takhle:
Sešívaní hexagonů z kanafasu (psala jsem o nich v minulém příspěvku) mi moc nešlo a tak jsem přidala hexagony z japonských látek. A dnes už bez sádry i pomalounku sešívám:


Kanafasové šestiúhelníky zatím hlídá Sára.
Že jsem se pustila do vzoru Bear Paw - Medvědí stopa, jsem už zmínila v jednom z předchozích příspěvků. TADY. Kdo by chtěl zkusit, tak najde v minulém příspěvku odkaz na návod ve třech velikostech.

Neodolala jsem a tři bločky jsou šité se sádrou. Trvalo to dlouho, neskutečně dlouho, než jsem bločky ušila. Budou vzácností v budoucí dece.


Přeji krásné a pohodové dny. Jana

2 komentáře:

  1. Jani , ty jsi pilná. Ani sádra nezabrání Tvému tvoření. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty medvědí tlapky jsou opravdu nádherná, moc se mi líbí barvy. Ať jsi brzo fit.

    OdpovědětVymazat