čtvrtek

Pro Tadeáše potřetí

Potřetí a naposledy jdu ukázat Deku z lásky pro Tadeáše a tentokrát už kompletní. Napsala jsem o ní hodně v předchozích příspěvcích.
Jen bych ještě přidala obrázek parní lokomotivy v noci - použila jsem svítící nitě na světla.
Všem švadlenkám, které šily obrázky a jméno, děkuji za spolupráci.









Toto je můj obrázkový příspěvek na deku pro Tadeáše:


A něco z výrobního procesu. Prošívala jsem na rámu a kombinovala jsem hranaté meandry a spirály.


Zadní strana:


Moc se mi nepodařilo nafotit úžasné batiky, které věnoval Modern patchwork. Protože zůstalo pár malých kousků, k dece jsem přidala i polštář.
Milý Tadeáši, držím pěsti!!!
A všem přeji krásné dny. Jana

11 komentářů:

  1. Deka je přímo boží. Jsi neskutečně šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Jamalko, to je nádhera! Nemám slov, jsi kouzelnice. <3

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná! Krásné léto....

    OdpovědětVymazat
  4. Deka je naprosto úžasná, prostě jako TY!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,nádherna práce.Jako vždy.Jsi kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
  6. ... moc pěkná deka, dokonalé ušití a úžasné prošití. Určitě udělá velikou radost. Pohodové letní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  7. Deka je naprosto boží! :) máte můj velký obdiv! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Každou deku šiju s myšlenkami na to konkrétní dítě. Dekou většinou žiju a všem ve svém okolí lezu na nervy. Maluju, popisuju, vykládám. Pouštím videa, prohlížím knížky a u technických věcí obtěžuju svého manžela, musí vysvětlovat podstatu věci. Díky Jana

      Vymazat
  8. Klobúk dole... veľa trpezlivosti to muselo stáť ale s láskou ide všetko ľahšie. ♡♡♡

    OdpovědětVymazat