pondělí

Černá a bílá

Už jsem tady psala o quiltování vzorů podle Lori Kennedy. Nadchly mne její fantastické vlčí máky. Není nutné nic přesného, naopak ze začátku jsem se musela nutit šít křivě. Rychle jsem si zvykla, že můžu jen tak patlat. Moc baví a protože se mi líbí jen tak zaplnit plochu, tak jsem jen použila vzor celoplošně. Mám černou a bílou, nachystala jsem si už při prvním šití riflovou, ale nemám zip, tak zatím nebude.
Když jsem v poslední době ukazovala šití na Mundlosu, tak jsem zřejmě vyvolala dojem, že na jiném stroji to nejde. A tak jsem na černou a bílou kabelku zase vytáhla Ladu 77 a na quiltování jsem použila látací patku.
Bílá kabelka je určená k domalování. Tento vzor mi přijde vhodný, protože není nutné vybarvovat přesně, naopak. Je na majitelce, jestli si kabelku vybarví nebo nechá bílou. Ke kabelce dostane samozřejmě vzorek látky na vyzkoušení.
Vzor poppy najdete TADY. Návod na vzor je zdarma, autorka povoluje nekomerční použití.
Výplň termolín 180 a nitě jemně melírovaný Mettler a černé Güttermann, obojí bavlněné.



A video z quiltování:

Krásně proquilované dny přeji. Jana

8 komentářů:

  1. Jani, černá nebo bílá ? Obě kabeličky jsou nádherné. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji moc. Zkouším jaké barvy mu budou slušet. A sluší mu všechny.

      Vymazat
  2. Jamalko, úžasné :-), musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Potlesk za ten úžasný vzor patří Lori. Je dokonalý.

      Vymazat
  3. ... nádhera, krásné quiltování, úžasná práce.
    Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji moc. Je to hodně jednoduché a přitom krásné. Jana

      Vymazat