čtvrtek

Mimina

Mimina jsou na panelech, které jsem dostala a před časem jsem z nich ušila deku pro malého chlapa. Výplň deky je hlazený vatelín 180 g a prošívala jsem na rámu. Vzor prošívání se odvíjel od vlnkového okraje obrázků a jiný vzor prošívání tam vlastně není.







Ještě jsem neukázala deku, kterou jsem prošívala pro kamarádku, také už někdy v zimě. Výplň je opět hlazený vatelín 120 g. Vzor podle Tracey Russell. Obě deky jsem prošívala na rámu s Janome 1600 PQC.



Přeji pohodové dny. Jana

4 komentáře:

  1. Hani, děkuji moc. Jsou to starší věci, skoro jsem na ně zapomněla. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Deka pro malého chlapa je naprosto nádherná... to je poleženíčko a pokoukáníčko!!!
    Jani, děkujeme moc! Pa Hana
    :)

    OdpovědětVymazat
  3. Deka mimina je moc pěkná a elegantně proquiltována. A ta druhá je též kvalitní prácička. M.

    OdpovědětVymazat