úterý

Podkafíčka, recepty, podkafíčka a akce U dvou medvídků

V poslední době jsem hodně lemovala a lemovala a lemovala. Recepty a podkafíčka. A mezi tím pekla sušenky a vyšívala a zase lemovala.
Jedny prostírky jsem se rozhodla darovat obchůdku U dvou medvídků.
Prostírku dostanete jako dárek, když si koupíte alespoň jedno vykrajovátko z kolekce Léto.



 Můj vyšívací stroj dlouho zahálel, ale myslím, že jsem ho v poslední době prohnala. Odkazy na výšivky jsou v předchozích příspěvcích. Většinou pocházejí z Embroidery Library, recepty najdete na vyšívacím webu Nej-šicí-stroje.
Jak můžete vidět, většinu času trávím ve své venkovní šicí dílně a vůbec se mi nechce být doma. A i když výšivky jsou práce vyšíváku, tak všechna ostatní práce, včetně quiltování, už jsou prací šlapacího stroje. A to mého úplně prvního a nejoblíbenějšího - Viktorky.







Ještě jeden postřeh. Jak jsem si ověřila, tak mnohé znáte. Ale možná se bude někomu hodit. Nepoužívám moc škrob. Možná bych si šití usnadnila, ale nikdy jsem si na to nezvykla. Naopak recepty a prostírky je dobré naškrobit. Nekupuji spreje, ale obyčejný škrob, který se dává do automatických praček do máchání, tedy za studena. Naředím do obyčejného rozprašovače a můžu používat. Šetřím přírodu i peněženku a tento škrob koupím všude.
Přeji krásné léto a vydržte to horko. jamala

Žádné komentáře:

Okomentovat