pondělí

Konec sezóny

Slavnostně jsem ukončila sezónu sněhového barvení. Z naší sněhové zásobárny jsem vybrala poslední sníh a nabarvila poslední kousek právě končící zimy. Toto jsem letos nabarvila:
 Úplně poslední batika byla červeno oranžová:



 Lepší fotka duhové batiky z minulého příspěvku:
A když už nebudu barvit sněhem, tak vymýšlím další alternativy.  Už jsem psala o možnostech, jak udělat z obyčejných temperových barev barvu textilní. Vyzkoušela jsem ji na krakelování pomocí moučné pasty. Na nabarvení jsem použila zmiňované tempery s textilním médiem. Dopadlo to dobře, barva nepustila ani vařící vodou z konvice. Příště nafotím postup. Čerpala jsem z knihy Malba na látky.

A když už jsem psala o malbě, tak jsem dělala úkol na stránku na Facebooku Quiltíme. Podle knihy Lori Kennedy jsem dělala dva vzory růžiček a vybarvila jsem je pastelkami Inktens.
Vzor je z knihy Free-Motion Machine Quilting 1-2-3
 Trošku zmatek, já vím. Vždyť je to jen trénování a radost.

No a vlastně bych to mohla ukončit. I když to není samozřejmě všechno co dělám, ale to zase někdy příště.
Krásné jaro. jamala

6 komentářů:

  1. Jani, ty se snad nezastavíš:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ani jsem toho tak moc neudělala. Moje víkendy jsou nějaké kratší, čím jsem starší. Děkuju moc

      Vymazat
  2. To tvoje barvení mne moc baví, a barvičky máš krásně syté. Super! Krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju moc. Fotka to nezachytí, jsou ještě pěknější. Nevím, co z nich bude, bavil o mě nosit sníh domů za dohledu sousedů :-)). Jana

      Vymazat
  3. ... ách, batiky se Ti, Jani, moc povedly. Už teď jsou úžasné a co teprve až z nich něco vytvoříš. A zmatek nikde nevidím, quiltění je parádní. Jsem zvědavá, kam takový pěkný kousek zapracuješ.
    Pohodové jarní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Miluško, já jsem jen doplňovala, kde zbylo místo, vzory jsou přes sebe, bude to prostě rohožka. Co bude z batik nevím, ale už jsem si koupila další bílé plátno, tak třeba na léto vymyslím něco jiného. Děkuji moc Jana

    OdpovědětVymazat