úterý

Na papír

Už jsem jednou ušila pár bloků podle Moniky Kolejové do Sampleru pro kamarádku.
Sampler na jdete na na jejích stránkách na záložce Videa a návody, nebo na Facebooku. Celý projekt je v polovině, každý pátek vychází nový blok.
Dokončila jsem pár dávno rozešitých projektů a hledala jsem si nějaké šití. Nebudu šít sampler v podobě, jak ji navrhla Monika, ale použiji některé její bloky a zbytek si doplním po svém.
Určitě budu mít sampler jiný. Monice děkuji za "nakopnutí, ale já si půjdu svojí cestou.
K vytvoření návrhu šití na papír používám program o kterém jsem tady už psala. Jmenuje se Quiltassistant a najdete ho TADY. Program je ke stažení zdarma a je možné v něm navrhovat samostatné bloky, ale nejde je skládat do celku. Samozřejmě není možné, aby program zdarma nahradil program za tisíce, ale pro moje potřeby stačí.
Většinou jsem si rozkreslila bloky, které jsem někde našla, nebo jsem je mírně upravila. Toto je můj první:

Takto vypadá výstup z programu, tak jak jsem si blok navrhla pro šití na papír. Ještě je možné vytisknout samostatné dílky jako šablonky a pracovat s nimi.
 A takto vypadají náhledy dalších bloků, na které se chystám:

A toto je zkušební bloček ze sampleru Moniky Kolejové a na dalším obrázku už další bloky, také z jejího sampleru.

Krásné jarní dny přeji jamala.

7 komentářů:

  1. ... Jani, opět krásná a pečlivá práce. Bloky se mi moc líbí i barevně. Asi se do něčeho podobného pustím :-) Děkuji za odkaz na prográmek.
    Pohodové jarní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji za komentář. Když budeš cokoliv potřebovat, ptej se. Ráda poradím. krásné dny. jamala

      Vymazat
  2. Děkuji za odkaz na program, už ho zkouším. Snad se dopracuji taky k takové super práci. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, díky za zpětnou vazbu. Moc mě to těší. Jak jsem na to přišla, tak to už jde hodně rychle. Nejvíc stávkuje naše tiskárna. Bloků už mám dost na dokončení quiltu a moc mne to začalo bavit. Ať se daří. jamala

      Vymazat
  3. Jani, opět zajímavé. Nestíhám šít bloky podle Moniky, ale toto by se mi také líbilo. Ale ta angličtina ! Budu asi muset požádat o pomoc manžela. Do celé deky se asi nepustím, ale nějaký ten polštářek bych zkusila. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je to raz dva. Když už se to člověk naučí. Přemýšlím o nějakém videu, uvidím. Možná vysílání na FB pro ty, kdo by měli zájem. Přemýšlím o tom. Baví mě to, když si to rozkresluji sama, nebavilo mě šít jen podle toho co mi někdo naservíruje. Chci mít svůj sampler jiný. jamala

      Vymazat
  4. Moc krásná práce, asi se do něčeho takového pustím taky a zkusím to. Moc se mi líbí hra barev a geometrie obrazců, tak snad se mi podaří něco vytvořit. Přeji další jen úspěšné dny

    OdpovědětVymazat