středa

Velikonoční šití

Mám kamarádku. Vděčím za ni Bellet a její Marině. Vlastně jsem ten časopis nikdy neodebírala, ale díky tomu, že ho odebírala knihovna, tak jsem se přihlásila na galerii Marina. A tam jsem viděla nějakou šílenou ženskou, jak quiltuje čtverečky.
Pak střih. Dlouho nic.  A pak se ke mně na Facebooku přihlásila nějaká Monika Kolejová do přátel. A bylo to.
Jsme každá jiná a proto si asi rozumíme. Možná málokdo ví, že mnohdy sponzoruje látkami moje Deky z lásky a pomáhá jak může, i když je sama nešije.
Skočily u mne i zbytky z deky, kterou šila. Krásné látky, takové já nemám. Dlouho jsem nevěděla co s nimi. Když jsem psala, že jsme každá jiná, tak Monika má ráda řád, mně vyhovuje zmatek. Ona šije přesně dané projekty, já neměřím, nepočítám. Tentokrát jsem její pidi zbytky použila na další kabelku. Taštičku, která žádný řád nemá. A tak doufám, že si na ni zvykne a bude ji mít ráda. Každý proužek jsem několikrát měla v ruce a zvažovala zda tam půjde. Práce na ní mi zabrala celý den. Opět, stejně jako v minulém projektu, jsem prošívala různými barvami nití a šila jsem z těch nejmenších zbytků, které jsem měla.
Je to jedna kabelka a je oboustranná. A taky trochu velikonoční - zajíčková (králíčková). Jo, a pořád mě to dost baví. Takže další projekt bude taky zbytkový.




 Do dalšího projektu půjdou i malé čtverečky od Melluzínky, které přikládá k objednávce.
Přeji krásné dny. jamala

6 komentářů:

  1. Nádherná taštička, krásně ses s látkami pomazlila:_)

    OdpovědětVymazat
  2. Mopsinka si tu krásu plně zaslouží. Ale trošku jí musím závidět. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Jani, to je vymazlený kousek.
    El.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, kabelka je jeden úžasný originál! Robený s vkusom, citom a láskou. Vidieť to na každom kúsočku perfektne zladených farieb.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuji. Určitě to není poslední kousek. Toto šít je takový malý svátek, už se těším na nějakou další. Jana

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.