čtvrtek

Kachle

Co takhle ušít si kachli? Do konce prázdnin už jen odpočítáváme. A ještě dva dny horko. Mám mnoho nakreslených kachlí a pár jsem jich převedla do šití. Mám přidat další? Zkusíte ušít ? Nemám tiskárnu, takže dávám dvě velikosti a poprosím o zpětnou vazbu.
Velikost bloku 10 inch, 7 inch. Styl šití na papír a aplikace. Aplikaci můžete šít jak je libo. Nebo bez aplikace... 







Kachle 2 náhled KLIK PDF

Kachle 2 omalovánka KLIK PDF

Kachle 2 - 10 inch šití na papír KLIK PDF

Kachle 2 - 10 inch aplikace KLIK PDF

Kachle 2 - 7 inch šití na papír KLIK PDF

Kachle 2 - 7 inch aplikace KLIK PDF

jamala

2 komentáře:

  1. Ráda bych ušila, ale mám tu už tolik nedodělků, že se do nich musím pustit. Samé charitativní šití. SONS, čepice pro onkoláčky. Ale návrhy máš parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani. Já se moc omlouvám, že jsem se letos nezapojila, ale měla jsem velmi hektické léto. Jsi skvělá a nechápu, jak to všechno zvládáš. Bloky tady budou, třeba někdy dostaneš chuť něco ušítm. Jana

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.