neděle

Sbírka Věnuj top průběžné hlášení.

 Dnes takové rychlé hlášení, co se stalo, a stane, s topy, které jsem dostala v rámci sbírky Věnuj top.  Zatím je zpracovávám a pokračovat budu až po svátcích. Nyní mám pro Helenku do Klubko s nití pomáhá deset dek, většinou deky, které jsem našila v létě a nyní jsem je prošila. 

Důležitá stránka: Vytvořila jsem novou stránku na blogu KLIK SEM 

Zde budu vkládat deky získané ve sbírce tak, jak je budu dokončovat. Tady na blogu pak podám až nějakou závěrečnou zprávu. Vždy u deky je popisek s rozměry a mými případnými zásahy. Děkuji všem, kdo jste deku darovali. Pokud by jste ještě chtěli přispět, tak už jen látkovým darem na další deky nebo dokončovací práce. Děkuji za pochopení.

Moje deky pro Klubko najdete v přehledu dek, které jsem v příslušném roce ušila a jsou označené v popisku fotky jako charit quilt. 

Přehled dek, které jsem letos šila KLIK TU

Dnes se ale zastavím u dvou dek, které jsou pro mne důležité. Vlastně mne na nápad Věnuj top přivedla Jana Harmachová, která mi už v květnu věnovala tři topy. Spolupracovaly jsme spolu jíž dříve a už její zahřívají klienty Klubka. A já si toho velmi vážím. 

Oba topy šila Jana Harmachová se svojí maminkou. A jako všechny deky, které z jejich dílny vyšly, jsou velmi citlivě sladěné a výběr látek je naprosto dokonalý. 

Velikost prvního topu byla pro moje potřeby malá (potřebovala jsem ji přiblížit velikosti barevné deky níže), tak jsem přidala borduru. Z růžové deky jsem potřebovala udělat deku pánskou, tak jsem zvolila krásně hnědou látku s geometrickými motivy a přidala modré lemování, které ladí s proužky na košilovině. Obě deky jsem prošívala na rámu vzorem velkých vln. Vlny a vlnky mě teď provázejí ve všech podobách - od pidi vlnek až po tyto velké vlny. 




Druhá deka je krásně barevná a fotka její krásu dostatečně nevystihuje (pokud ji nafotím nějak lépe, tak do galerie přidám lepší fotku). Vzor se mi moc líbí a určitě bych takovou deku chtěla ušít. 
Našla jsem návod. Quilt se jmenuje Tossed Triangles Quilt a volně ke stažení najdete ZDE



Málem bych zapomněla tu nejdůležitější fotku. Jimmy si na moje rozdělané práce nikdy nelehne. Ale tuto deku si vybral.
Krásný listopad jamala

Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.