sobota

Recepty


 Když jsem si koupila stroj na vyšívání ani jsem moc netušila, co budu vyšívat. Mimo triček a různých výšivek do patchworku se mi zalíbily recepty. První jsem viděla na stránkách Áji Votrubcové a s jejím laslavým svolením jsem si jeho obdobu vyšila a samozřejmě vyzkoušela upéct. Tady je:


Když jsem buchtu pekla poprvé nedala jsem do ní ovoce, pouze jsem přidala trošlu slunečnicového oleje a hotovou buchtu pocákala polevou













Tento recept jsem vyšila pro svoji maminku. Několikrát se mne ptala na to jak dělám šlehačkovou bábovku. Stejně si ho nikdy nenapsala a já pak musela vypisovat SMS s počtem vajec ostatních surovin.








Zatím posledním receptem jsem se rozhodla čelit horku posledních dnů a udělat si spolu s anděly takové malé vánoce. Sušenky ničím nepolévám ani nepotírám, nejsou moc sladké a krásně voní. Doporučuji ubrat cukru a přidat vanilkový cukr pro vůni.


1 komentář:

  1. Vůbec nevím, kam dříve s očima. Máš tady jeden skvost vedle druhého. Tohle je také naprosto úžasné.....:-D

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.