pátek

Kanafasové odstřižky poprvé a dárek

Vždy mi dlouho trvá, než nějaký materiál začnu zpracovávat, potřebuje to "uzrát". Před časem jsem si objednala zbytky kanafasu a ani jsem netušila, jak rychle se mi bude hodit.


Z balíčku, který přišel vyskočily různobarevné kousky kanafasu a vypadalo to jako velká barevná hromada něčeho úžasného. Tak soudila naše zvířátka. Nejdříve boj o krabici, pak boj o poleženíčko na hromadě zbytků.








Vše poskládáno podle barev. Byly z toho dvě nevelké hromádky.














Vybrala jsem kanafas v oblíbených barvách budoucí majitelky. Pak jsem chtěla použít výšivku, ale nějakou moderní. Chtěla jsem ukázat, že vyšívání nejsou jen romatické kytičky. Na výšivku jsem použila obyčejné nitě, vyšívací s leskem se ke kanafasu vůbec nehodily.
Vznikla kosmetická taštička, obal na kapesníčky a ... jehelníček. Vím, že i ta moderní žena občas něco zašívá.
Popis: Kosmetická taška je ušita z obdélníků 20 x 27 cm. Středový pruh má výslednou šířku 7,5,cm. Vnitřní část je z bílého kanafasu vyztužená sakonem. Podšívka je spojena s vrchní částí v rozích.



Pěkný den.