neděle

Silvestr a Nový rok

Co jsem šila?
Pár bloků do deky a pak jsem začala šít soupravou do koupelny na chalupu. Vlastně máme jen jednu hygienickou místnost, takže koupelna i WC dohromady a ještě v malém vydání.




Zatím mám ze zamýšlené soupravy pouze kapsář na toaletní papír. Podobný mám doma už hodně let.
Trochu mne potrápilo rozměření, ten původní jsem u sebe neměla, tak jsem musela zkoušet jak to utřefím.




Měření: 
Základní pruh je 15 x 72 cm vyztužený ronarem.
Pruh na kapsy je 11 x 124 cm. Protože kapsy jsou celkem 4, na jednu je pak 11 x 31 cm. Je to na trochu větší roličky. Na klasické by stačilo o něco méně. Nepoužila jsem výztuhu, látka je pevnější. Tenké plátno bych vyztužila.

Oba pruhy jse šila na otočení a pruh na kapsy jsem jen našila na základový pruh.


















Ještě jsem potřebovala drobný dárek a byla jsem vděčná, že někdo zpracoval návody a já nemusím nic vyměřovat.
návod v palcích
návod v cm
A ještě jeden kanafasový pro nás do kuchyně na chaloupku.
Přejí krásné tvoření po celý rok.

2 komentáře:

  1. Tedy Jani jako vždy to je bezva nápad díky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani ♥Ty se mi snad jen zdáš ..jsi neuvěřitelná ..krásné šitíčko a krásné postupy ,vždy jsem nadšena děkuji:-)) Táńa

    OdpovědětVymazat