sobota

Červenohnědý II


Na druhý přehoz na křeslo jsem využila i zbytky proužků. Námět opět podle knihy Kouzelný patchwork od Lise Bergene. Díly měly být stejně široké. Bylo mi ale líto odřezávat díl sešitý z proužků a tak jsem jednobarevný dílek střihla užší. Aby mi vyšla správná šířka na křeslo. Prošívání melírovanou nití jsem přizpůsobila prvnímu přehozu a vzoru.

Zkusila jsem quiltovací spony místo špendlíků při šití lemu a pracovalo se mi s nimi docela dobře.
Křesla jsou ve stejné místnosti, ale každé ve svém koutku. Tyhle krasavce jsem našla vyhozené v naší ulici někdy před 15 lety.
Přehozy mi při focení neustále bral vítr a  veškeré rovnání bylo marné.



Přeji pěkný den
☼ Mám velkou radost přehozy jsou pro někoho inspirací. Však mi to také trvalo, než jsem se do nich pustila. J.

16 komentářů:

  1. krásné jako vždy. A ty užší jednobarevné proužky jsou zajímavé, dávají tomu šmrnc

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, zase krásná práce - moc pěkně k sobě obě křesla ladí, moc pěkný i druhý přehoz.
    Dana K.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné,ako všetko tu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné přehozy, inspirovala jsem se s dovolením, ušiji přehozy mamince na podobná křesla.

    OdpovědětVymazat
  5. ... nádhera, máme taky takové krasavce a taky by si zasloužily nové potahy, zkusím to

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale nádhera!! Jani, na zahradě máme stejná křesla - asi Tě budu kopírovat! :o)) Ty barvičky máš nádherné!!

    OdpovědětVymazat
  7. ...tohle kdyby vidělo moje balkonové křesílko...
    Máš je překrásná,
    budu muset i mému křesílku udělat radost.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  8. užasné,nádherné opravdu se mi hrozně líbí ♥
    Dala jsis s nimi velkou práci,jsi moc šikovná !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak také kreslá sa dnes na aukre a pod. predávajú za dosť vysoké ceny! A s přehozmi úplne ožili, i do moderného interiéru musia byť bomba! Krásna práca!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes se zdá opravdu k neuvěření, že taková křesla někdo mohl vyhodit. Kdyby je teď viděl s tvými krásnými přehozy, tak bude litovat.. Barvy jsou opravdu krásné, skvělá kombinace - přestože je tam červená, nejsou holčičí.

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi vydarené! Krásne farby a to, že nie sú úplne rovnaké im ešte viac pridáva na originalite.

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful quilts! I love your color scheme.

    OdpovědětVymazat
  13. juuu, nadherna kresilka a moc krasny jsi jim vymyslela oblecek o:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jamalko, se z Tebe picnu. Ale fakt! Budu šít větším vnukům scrapové deky a mám nakreslený návrh. Je na něm přesně to, co na levém křesle, jen ty dělící proužky jsou o fous užší. S tím, že vodorovné proužky budou směska a svislé modré na jedné a zelené na druhé dece, podle preferencí kluků.

    OdpovědětVymazat
  15. Jamalko, se z Tebe picnu. Ale fakt! Budu šít větším vnukům scrapové deky a mám nakreslený návrh. Je na něm přesně to, co na levém křesle, jen ty dělící proužky jsou o fous užší. S tím, že vodorovné proužky budou směska a svislé modré na jedné a zelené na druhé dece, podle preferencí kluků.
    Jooo, a samosebou křesla super a přehozy úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju. ♥️♥️♥️ Koukám že je budu mít už 10 let. Křeslo na kterém sedí M. je opravdu hodně používané. Kupodivu přehozy jsou pořád ještě super. Nesvítí na ně slunce takže nejsou vybledlé. Ať se ti daří. Pady

      Vymazat