pátek

Medový

Dětství mám spojené s dědečkovými včelami a holuby. Včely a hlavně to co produkují, tak to mám moc ráda. U holubů je to spíš naopak.
Dnes mne doma čekal balíček s překvapením. Objednávám většinou nitě, látky, klubíčka a jiné důležité věci. Ale balíček s nápisem Pozor! křehký? Jó tak jedině něco k šicímu stroji. Jen jsem si nemohla vzpomenout co jsem to objednávala.
Překvapení jsem si rozbalila na chaloupce:

V balíčku byl nejen letos vzácný produkt a to med a ještě dáreček a ještě krásný dopis. To všechno od Lenky Lilienky. Jelikož mne to dojalo, nevím co mám psát. Děkuju. Moc.
A že na to obdivování dárku nejsem sama:
Přeji sladké dny.

5 komentářů:

  1. Sladký medík nemá chybu, máme domácí vlastní a už se moc těšíme na pečení perníčků :)
    Přeji krásný víkend Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásné překvapení...
    potěšilo mě, jako bych ho dostala i já.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. To je od ní milé....krásný, voňavý a slaďoučký dáreček určitě potěší....:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, Jani, Ty jsi tak milá :-)))) Celý sud medu by sis zasloužila.

    OdpovědětVymazat