úterý

Tak co dál...

Jsem ráda, když vidím na blogu nejen hotové výrobky, ale i články jak dílko se rodí.
I když v tomto případě vlastně ani nerodí, protože si nějak nemůžu vybrat vzor pro tyto látky. Stále mi to připadá fádní, asi se vrátím k mým oblíbeným čtverečkům. Alespoň jsem vyzkoušela vychytávky z netu na odšíváním rožků.
Stejnou vychytávku s odšíváním jsem pak použila při šití Mystery s Anahi. Zatím je rozpracované. Mám nachystaná i podkafíčka, ale nevím jak dál s prošíváním.
Sára dobře ví, že látku na lemování zatím nepotřebuji:

A k těm vychytávkám:
Jde o to, jak si zjednodušit šití při odšívání rožků bez zakreslení uhlopříčky tužkou.
Nejdříve jsem zkusila nalepit pásku podle níž by pak měla být vedena špička čtverce. Podrobný návod tady.











Ještě lépe se mi šilo podle papírového proužku položeného v místě šití. Nalepená lepicí páska se hodila na základní srovnání a pak jsem šila podle papírového proužku. Návod tady.











Výsledek













Pěkný den přeji.

7 komentářů:

  1. Jani,díky za uvedené vychytávky....jsem taková neustálá začátečnice...a těm je vždy každá rada dobrá

    OdpovědětVymazat
  2. Já sice ten klasický patchwork moc nemusím, ale tvoje vychytávky žeru! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no ten prúžok je super ... a myslím, že okrem šitia na šírku patky od uhlopriečky je super aj na odšívanie malých rožtekov - predpokladam, ze tak si sila ten prvý blok - ja by som zmerala vzdialenosť od uhlopriecky ku sviku a urobila si presne taky siroky pruzok - a uz len prikladat na uhlopriecku a prisivat ... sueeeer, isto to niekedy vyuzijem !!!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem také takový lenoch, tak jsem si na stroj nakreslila místo lepící pásky černou linku a souběžně přídavek na švy. Bylo to velmi užitečné.

    OdpovědětVymazat
  5. Bezvadná vychytávka - díky :=)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,kde ty na to chodíš.....? A kde bereš ten čas na šití??
    Opět bezva!!
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné látky a krásné vychytávky!
    A přeji krásný nápad na to prošívání.
    Pa Hana :o)

    OdpovědětVymazat