neděle

O nešití

Moje deka s pracovním názvem "Krize", o které jsem v předcházejících příspěvcích psala, se snaží zasloužit si své jméno. V sobotu jsem ji chtěla sešít, ale ukázalo se, že není kamarádka ani s mým strojem. Dole uzlíky a ne a ne šít. Vyměnila jsem co se dalo (nitě, jehlu), odšroubovala co se dalo a vyčistila, několikrát rozdělala knoflík s napětím. Kolem poledne stroj sice šil, ale už jsem toho stejně moc neudělala. Deka je zatím sešitá a možná se jednou dočká prošití.
Ani ta fotka se moc nepovedla, ta světlá ve skutečnosti není tak bledá.

Zima stále vládne rukou pevnou, tak nezbývá než to využít, když už mi to šití moc nejde. To červené jsem já, to modré můj syn.

 Pěkné "jarní" dny přeji

11 komentářů:

  1. SUPÉÉÉÉÉR !!!!
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  2. Když se daří, tak se daří, že? Červený a modrý blesk vítají jaro:-)Tak to sundejte lyže a možná "časem" dorazí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani♥ deka je super..nebuď na sebe tak přísná!!už se těším na hotovou .-))
    a to červené krásně jezdí !!.-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Táni. Děkuji za povzbuzení i pochvalu. J.

    OdpovědětVymazat
  5. ten vzor na dece je super a název "krize" vtipný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím celé to krásné "3 v 1"...mrštnou sportovkyni, vynikající švadlenku a skvělou babu. Ať se vše daří!
    Pa Hana :)

    OdpovědětVymazat
  7. na lyžích ti to sekne a je vidět,že na nich nestojíš poprvé :o)
    deka se i přes všechny nesnáze klube do krásy ... to chce se na to vyspat,potom to už pujde !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Deka bude pěkná, nebuď na sebe tak přísná. Pěkně vítáš jaro na lyžích. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, deka vypadá pěkně, dokonale (rozuměj jako že ti to naoopak JDE!) a vesele! A na lyžích tě obdivuji, červená modrá je dobrá! :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Deka je už teď pěkná, těším se, až ji došiješ a pochlubíš se.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani je to krasne sitie, urcite bude z toho , zas krasne dielko,....aj Tebe krasne slnieckove dni...snad uz coskro to slniecko pride a budeme mat chut do tvorenia ... pekne sviatky .....
    M.

    OdpovědětVymazat