neděle

Cyklistka, mašinky pro Aďáska a XXL

Šílená sobota - nejdříve do práce, cestou na chaloupku se mi pokazilo auto a dvě hodiny jsem čekala na odvoz a nakonec naši milí sousedé... Nicméně jsem se vrhla, a možná právě proto, na aplikace pro Aďáska (projekt 61 - Deky z lásky). Aďásek nemá rád žlutou a obrázky se tedy musely obejít bez ní.
Kytičky jsou opět od Lenky, s jejím laskavým svolením jsem je mohla použít v této podobě.

Občas musím ušít i něco praktického, i když musím konstatovat, že rozměry kalhot mého syna už dosahují velikosti několika X. Opět osvědčený střih kapes a maskáčovina.


Jo, ta cyklistka. Tak tady jsem si nebyla jistá, jestli to má být oranžové nebo fialové, tak jsem použila obě a není to špatná kombinace.


 A ještě maličkosti - rúzné ubrousky, obal na kapesníky a pytlíčky k růžové soupravě.

 A je to všechno. Přeji pohodové dny a mějte se prázdninově. Jana

10 komentářů:

  1. Pestré šití a moc pěkné.Jsi šikulka. M.

    OdpovědětVymazat
  2. mašinky jsou nááádherné ♥
    praktické šití já nerada,ale také se mu sem tam nevyhnu "o)
    Jsi šikovná radost na tvé šití pohledět ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Móc pěkné Jani.... všechno!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky, cyklistka je úžasná, já ráda fialovou i oranžovou:-) A vše ostatní samozřejmě taky super:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani ty růže jsou prostě krásné, stejně jako všechno ostatní.
    S kalhotama jsi mi připomněla moji anabázi s manželem. Když už jsem ho dovlekla do obchodu, tak přicházelo v úvahu kalhoty jedině přiměřit, zkoušet si je nebude. Na sebe je dal až doma a okamžitě mi vynadal že jsou mu malé. Takže jsem musela sebrat čas podruhé a jet je vyměnit. To už naprosto bez modela ;) ... no naštěstí na druhej pokus to klaplo.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani všetko je nádherné, ale cyklistika je top - maximálne aktuálna (Tour de France) - a veeľmi milá slečna je to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jani, také obdivuji všechno, ale nejvíc se mi líbí jako Marftě cyklistka!! Je krásná, elegantní a celý polštářek takový nostalgický...

    OdpovědětVymazat
  8. Tebe ty šílené sobotní prožitky vysloveně nabíjejí na šití.
    Moc krásné tvořeníčko a to prošívání... radost pohledět.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  9. Všem opravdu veliké díky. Jj u mne rozhodně platí, čím hůř, tím líp. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, nějakou dobu jsem tu nebyla a o hodně jsem přišla. Moc krásné tvoření. Nemůžu se vynadívat. Ten polštářek s dámou na kole je naprosto luxusní. Úžasné a jen tleskám.
    Přeji krásný zbytek dne Anny

    OdpovědětVymazat