sobota

Já jsem muzikant II

S dekou pro Edu (projekt 77) to začalo nevinně. Přihlásila jsem  se na své první dva 3D aplikované obrázky pro Deky z lásky. Eda by měl na ní poznat písničku Já jsem muzikant. Vybrala jsem si housle a bubínek. Ani nevím, nějak při šití vznikla i trumpeta. A tím to mělo taky skončit. Obrázky jsou tady. Jak jsem tak přemýšlela, jak se na malý prostor obrázku dostane basa, ta by měla být tak za dva obrázky... Přihlásila jsem se na ušití basy a také celé deky. Když přišly obrázky teprve jsem koukala, jak jsou úžasné. Mám se co učit od mistrů. Obrázky, které přišly nejsou jen 3D, ale i zvukové - zvoneček zvoní, maracas a flétna šustí. 
Deka bude světle modrá a skoro takto budou obrázky na dece a ještě prozradím, že z proužků budou nakonec opět čtverečky.
A protože opět šiju jak to vychází, tak basa vznikla až při šití topu:
 Krásné dny přeji. Jana

11 komentářů:

  1. Ty jsi genius, těším se, až to bude hotové.

    OdpovědětVymazat
  2. To bude nádherná deka, teším sa na výsledok ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jani , ty jsi kouzelnice. Tvoje deky jsou vždy skvost. Jsem moc ráda, že se projektu "Deky z lásky" také mohu účastnit.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  4. jseš fakt dobrá, klobouk dolů, palec nahoru :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ja muzikant nie som, ale toto bude paráda !!!

    OdpovědětVymazat
  6. paráááda ...už teď se těším na celou deku :o)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása, Jamalko! A s těmi proužky, co z nich zase budou čtverečky, nás umíš pěkně napínat! Už se moc těším, jakou nádheru zase vykouzlíš.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, verím, že sa mi niekedy aspoň z časti podarí niečo podobné :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Óó, to je tedy kapela, nádherné obrázky. No a bez basy by se žádná muzika neobešla :-) Máš to moc hezky, Jani, vymyšlené. Koukám, že po růžovém příspěvku zavládne modrá. Jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat