čtvrtek

Tančící sněhuláci

Padají teplotní rekordy. Mí sněhuláci, které jsem si uplácala na Štědrý den, tančí a mají radost, že neroztají.


Už nevím, které čtverce háčkované podle knihy 200 Crochet Blocks for Blankets jsem ukázala naposledy. Tady v albu jsou nafocené, jak postupně vznikaly. Dnes jsem koukla, kolik jich vlastně mám. V knize už jich moc na výběr nemám a chybí mi 5, možná 6 čtverců - žlutý asi vyměním. Poslední nebudou z knihy, pohledám něco na internetu. Jednotlivé bloky nevyšly vždy stejně velké. Uf, to bude spojování.

Krásné dny. Jana

9 komentářů:

  1. Ti sněhuláci jsou nádherní!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš za sebou kus práce. Ale šít i na Štědrý den? Tomu se říká posedlost:-)))) Ať ti tedy co nejdéle vydrží:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Štědrovečerní sněhuláčci jsou úžasní! Ach a ty čtverečky... bez komentáře. :o)
    Ty budeš mít deku, já si stihla koupit nový háček...
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Klobouk dolů, stihnout na Štědrý den ještě vyšívat! :-) Jani, jsou boží. Vyšívání ti fakt závidím. Co ti nezávidím, je spojování čtverečků. Brr! Ale jinak je máš moc pěkné. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat

  5. Sněhuláci jsou, Jani, úžasní!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééééééééééé, Jani, Ty jsi pracovitá. M.

    OdpovědětVymazat
  7. sněhuláčci jsou naprosto skvělí !!!
    Moc se mi líbí ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Januska, snehuliaci su uzasniiiiiiiiiiiiiiiii ,krasne optimistickiiiiiiiiiiiiiiiiiii ♥ ♥ ♥, si sikulka stvorecky priudaju to bude nahderka ...moja Ty aj spavas ??? tolko nadhery si zase stihla...
    origos dielka ako vzdy .....
    M.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejen teplotní rekordy padají, milá Jamalko. Ty také šiješ a vytváříš nové věci čím dál rychleji, mnohem rychleji, než stíhám sledovat. Ke své hluboké lítosti, neboť to, co děláš, je také stále propracovanější a hezčí.

    OdpovědětVymazat