neděle

Jaro nebo zima?

Nějak mě to počasí plete a nevím, jestli se mám připravovat na jaro nebo na zimu. 

Strašně jsem potřebovala někam vyšít tuhle kytku. Že by na kabelku? Jenže jsem si nemohla vybrat barvu...  Střih a návod jsem sepsala do poznámek.





Pro změnu něco zimního. Návod na bezprsťáky od Lenky. Jak začínat nákrčník Drops videa. Červený nákrčník je z dlouhých sloupků, hnědý z polosloupků. Mezi sloupky vždy řetízkové oko. Červená vlna je z Vlnapu. Není to běžná značka, nějakou dobu ji tam prodávali. Už nevím, jak se jmenuje. Hnědá je Big Ball. Žádá sláva za tu cenu, vypadá to jako chemlon.


Ještě něco bez ohledu na roční období. Výšivka je z Urban Threads. Fotky mizerný v tomto počasí, ale výšivka je opravdu skvostná.Vyfotila jsem i zadní stranu s puntíčky. Musím ho prubnout ještě v jiné barvě.



Ještě jednou krásný nový rok. Jana
(srdíčka jsou úlovek z galanterie)

11 komentářů:

  1. výšivka taštičkám moc sluší :o) a máš je v krásných barvičkách.
    To je jedno co je za roční období ..... hlavně že můžeme šít "o)
    Krásný rok i Tobě

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, máš to vše nádherné. Nejvíc se mi líbí ty příbory, to je krása....

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, výšivky máš opět parádní. :-) Taštičky jsem podle tebe již šila, ale jelikož to byl dáreček na poslední chvíli, zapomněla jsem nafotit ( to je u mě typické ;-)) Bezprsťáky jsou bezva. Taky jsem tvořila podle Lenky. Nákrčník se šikne, i když nemrzne. Krčku je příjemně teplíčko. Prostírky jsou bezkonkurenční. Vždy je tady obdivuji. Krásné výšivky a nádherně vypracované růžky. Srdíčka jsou roztomilá. Už se těším, až je ukážeš využitá. Měj se hezky, D. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. jani, jak Ty to vždy krásně dotahuješ. Ty barevné čamprlíky na taštičkách, óóh, příjemný detail :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi zdá, že příroda se letos nedokáže rozhodnout, co chce mít za roční období. Nejlépe být připraven na vše jako ty. Kytka se skvělá, snad letos využijeme i rukavice a pletené nákrčníky, byla by škoda je nechávat ve skříni. A prostírky jsou úžasné, líbí se mi kombinace látek.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani to su skovsty ♡ tasticky..... a hned tolko v tolkych farebnych variaciach...nadherna vysivka ..su fantastickeeeeeeeeeeeeeeee♡♡♡♡ ... nakrcniky a rukavicky su krasne,uricte hebucke a teplucke ...neboj este pride zima a vyuzijes to naplno ,budes pripravena :))) a to prestieranie !!??? ...to mi vyrazilo, dych uplne ze famooooooooooooozne .... srdiecka su milucke .... si proste uzasna a sikovna zienka ♡..krasny dnik

    OdpovědětVymazat
  7. Ty brďo, tak to zas kulím očička. Je to super!
    Pa Hana :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani všetko je perfektné - tá vyšívaná kvetinka je úplné na zožratie, nákrčníky sú super - aj ten akožechemlonový vyzerá špičkovo, no a prestierky - za jedna, ako vždy :) Krásny večer !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Taštička s kytkou je skvělá a nákrčníky a rukavice snad ještě užijem.

    OdpovědětVymazat
  10. Taštičky jsou nádherné, zkusím taky nějakou vytvořit, díky moc za návod!! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Taštičky jsou prima, Jamalko. Alespoň si můžeš vybírat podle nálady. :o)

    OdpovědětVymazat