neděle

Další zatkané

Další zatkané kabelky. Zatkávaná plsť - opět výlisky od Lenky (Nej-šicí-stroje) vlna na plstění a merino česance. Jen zatkávané bez dalšího prošívání. Odkaz na střih těchto kabelek je v předchozím článku.

Pěkný den. Jana

10 komentářů:

  1. Já jsem vlastně ještě nikde jinde neviděla tak krásné zatkávání, jako Jani u Tebe :-) Báječný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju. Já jsem vlastně neviděla vůbec žádné zatkávání. J.

      Vymazat
  2. Jani, ty tvoje taštičky jsou nepřekonatelné, originální. Moc se mi líbí. Nenatočíš kurz? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem to v žiotě neviděla ,ale moc se mi to Janičko líbí máš nádherné taštičky ******
    ..chtěla bych to umět a nevím vůbec jak se to zatkává ..nechceš mi k tomu něco napsat ??♥

    OdpovědětVymazat
  4. Natočit to nemám na čem, ale slibuju, že až budu zatkávat, tak to nafotím. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Zase krásné taštičky.Já než napíšu jeden komentář,tak tady se vyklubou další krásky.Zdena

    OdpovědětVymazat