neděle

Mňau a hú


 
Něco málo práce s šicím kružítkem, k tomu aplikace entlem, strojová výšivka a ruční prošití  = polštáře. Celou aplikaci jsem dělala pomocí pavučinky a doplnila strojovou výšivkou berušky, kytičky na kočce a obličeje kočky. Na kočku jsem nenašla vhodnou výšivku, tak jsem si ji nakonec vyrobila. Jenom z jednoduchých tvarů, ale mám obličej, jaký jsem potřebovala. Prošívala jsem ručně perlovkami.

 Na zadní stranu jsem použila větší vzor s beruškami.

Druhý polštář je se sovou a je vyrobený pro Deky z lásky. Je ušitý  z kolekce Emy Tante, doplněno puntíkatými látkami. Motýl a středy očí jsou opět strojová výšivka.
 Štítek na fotce sice vypadá trošku opile, ale věřte mi, je to rovně.
 
 Krásný den. Jana

15 komentářů:

  1. Krásné polštářky -dětské, veselé, milé - jak to má být.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani , sú skvelé! Mačičky milujem a tú Tvoju si si krásne "vyrobila" ! :) Beáta

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké!!! Děti budou mít radost:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé nápady, moc krásné a dokonalé provedení... doufám, že Vaše číča nežárlí :o)
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Mňau a hú....povedená dvojka :)
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  6. ♥ Kočka je fešanda! Parádně kombinuješ styly aby vzniklo něco krásného. Moc se mi to líbí

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi to líbí. Jako vždy dokonalé provedení, ale hlavně oceňuji tu studnici nápadů u tebe.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, opět krásné, bezvadné a takové krásně milé aplikace! Ty si umíš vše tak bezvadně vymyslet, vykoujmat, udělat, se vším si krásně poradíš! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné polštářky!Každé nakouknutí je pro mě zážitek.Zdena

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, opět nádhera. :-) Pěkně barevné, veselé, do detailu promyšlené. Dětičky se budou mít. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, Jamalko! Čas od času si udělám procházku po oblíbených blogech a k Tobě jdu vždy s jistotou, že tu najdu něco nového, krásného a inspirujícího. A velice často něco pro Deky z lásky, za což Ti moc děkuju.

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, su krasne vesele a take origos tipicky Tvoje dielka :)

    OdpovědětVymazat