neděle

Ovocný

Jenom jednoduché obrázky, abych už neměla na chaloupce pověšené ty vánoční. Nějak jsem o víkendu neměla na šití moc času a o nové obrázky jsem stála. Pomohla jsem si strojovou výšivkou - aplikacemi, které jsou z EmbroideryLibrary. A hlavně jsem zase provětrala Bedříška. Aplikace jsem původně viděla na něco barevného, možná puntíkovaného. Nakonec posloužily takto. Šila jsem tu svoji klasiku s ručním prošitím.

 a v kuchyni

Polštáře pro kamarádku. Přinesla zbytky ze svého jednobarevného, hrubě tkaného  přehozu a krajku. Polštáře jsou jen jednoduché. V polštářích není originální výplň, na kterou jsou ušité, tak je to na fotce trochu pochroumané.

Na zadní straně je skrytý zip. Našívám jen obyčejnou zipovou patkou s jehlou úplně na kraji, speciální patku nemám.
Krásné jaro Jana.

14 komentářů:

  1. Perfektní recyklace:-) A tvoje "ovoce" je opět velmi povedené:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc krásne šitie... jedno krajšie ako druhé...pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ten ovocný obrázek se ti povedl, ale ty polštářky nemají chybu. V jednoduchosti je krása a v tvém podání to platí dvojnásob. Krásné tvoření a pohodový týden. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, na to, že jsi "o víkendu neměla moc čas", jsi toho ale našila.Vše moc krásné. Ty ovocné obrázky mě úplně okouzlily.

    OdpovědětVymazat
  6. jani, nádherné, hlavně se mi líbí obrázky do kuchyně!

    OdpovědětVymazat
  7. Jen osm kousků za víkend... Ty nám určitě něco tajíš. :o)
    Mimochodem velmi velmi velmi vydařené kousky.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Ty obrázky jsou moc pěkné a nápad s knoflíky a oušky je super!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná práce,jako vždy :)
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  10. Jani Ty si neskutocnaaaaaaaaaaaaa, je to nadherne, co vytvoris je vzdy obdivuhodne, skvostne a precizne ..moc pozdravujem a prajem krasne popoludnie ..paaa
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  11. Jani ,vše je úžasné.Jedním slovem jůůůůůůůůůůůůůůůůů

    OdpovědětVymazat