neděle

I motyka spustila

...a já jsem si na deku pro Moničku vyrobila ve vyšívacím programu své vlastní strojové výšivky - aplikace. Předlohou vzoru mi byla letitá Encyklopedie pro zahrádkáře. Možná ji máte někdo doma, kytka je hned na obalu knihy. Aplikaci jsem vyráběla z obrázku kapky a lístků mi tam vyšlo nakonec pět.
Deku zdobí jak moje kytky, tak kytky od Lenky - Nej šicí stroje. Deka už je hotová a díky naší sousedce, která působí jako vrchní ždímač mých dek, dokonce vypraná a na sluníčku usušená. Někdo už viděl na Facebooku, jak jsme deku fotili, ale fotky musím ještě zpracovat. A tak je tento příspěvek jen takový malý kuk do mojí dílny.

Ještě něco z háčkovací dílny:
Na dnešek jsem měla tvořivý sen. Něco úžasného jsem vymyslela. Ale znáte to, najednou nevím, co to bylo. Tak já jdu dnes brzy do peří. Třeba na to přijdu. 
Krásné prázdniny a tvořivé sny přeji. Jana

2 komentáře: