neděle

Rozkvetl nám sníh

Konečně nám nasněžilo. Jsem tvor lyžující, takže mám obrovskou radost. A kdo zimu nerad, tak hlásím, že u nás na chaloupce sníh rozkvetl. Šila jsem z kanafasových odstřižků. Tohle mě nesmírně baví, musím se přizpůsobit množství i vzoru. Této barevné kombinace jsem měla jenom pár kousků a žádné drobné kostičky a tak jsem vycházela z těch největších (5x5 cm). U nůžek je vidět i můj první pokus o kytku, ale nakonec jsem vystřihla lístky z jednotlivých čtverečků.








Na kanafas se i skvěle vyšívá.

A ještě jedno vyšívání a šití. Obal na knihu:

Jó a že mám čím vyšívat! Díky Nej šicí stroje za expresní dodání.
Tak krásné zimní dny přeji. Jana

15 komentářů:

  1. Nádhera, nádhera, nádhera!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné a ty barvy jedním slovem šikovná Chtěla jsem ti říct že jsem ještě na nějakém blogu četla že se hackuji čtverečky do Afriky a tam si to sami sešívají.To by také stálo za to .Co myslíš?Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem, nějak mi to s háčkem teď vázne a mám resty. Prozkoumám. Jana

      Vymazat
  3. To je zase krásné pokoukáníčko! Moc hezký nápad a to prošívání strojové i ruční je super.
    No a výšivky... parádní!!!
    :) Pa Hana... t.č. stále háčkující

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásné, veselé... A ty výšivky!... :-) Myslím, že na nedostatek nití si opravdu stěžovat nemůžeš. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda to je čtverečků a kytiček. A ty výšivky-super. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,radostné kvetení....:-)
    Hezký den,Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno je moc pěkné!Zdena

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné,veselé - skvělý nápad . I to srdíčko :-)
    Ráda tu nakukuji. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Super, krásně veselé, hned je lepší nálada:-)

    OdpovědětVymazat