neděle

Jaro

Odpočívám po dvou dekách a alespoň trošku zdobím chaloupku. Více jsem toho letos nestíhala. Výšivka TADY. I moje vajíčka jsou filcová.

Hurá, už mám v dílně poličky. Postupně je zaplňují kousky, které mají nějaký příběh. Taková moje výstavka dárků nebo drobností nalezených ve starých šicích strojích. Zatím poslední dárek, kazetu s různými nitěmi, jsem hned "zavařila".

O tom, že jsou důležité štítky na deky už jsem psala samostatný článek. Moje poslední deka mě trošku potrápila. Na takovou příležitost mám nachystatou výšivku z Urbanthreads. Deku jsem se nakonec naučila mít ráda a skoro je mi líto, že zase rychle poletí do světa.

Krásné jaro. Jana

3 komentáře:

  1. Máš moc krásná vajíčka...
    ... u nás je jen slepička z dřívějších let.
    A ty zavařeniny... parádní !
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat