sobota

Co na blogu nebylo

Trocha quiltování na Pavlínce (Pavlínka je šlapací Minerva 126). Barevné je podle Karlee Porter. Andílek podle obrázku z internetu. Mám to trošku roztřesené, nějak jsem to nemohla ušlapat. Polepším se. Jsou to jen obrázky nebo podložky, jen tak.




Obaly na knihu. Návod TADY.




A pro změnu jedna Deka z lásky, na které pracuji. Tentokrát pro Aničku (projekt 206)
Takové nádherné obrázky od švadlenek mi přišly:

Motýly od Anity S. jsem fotila na slunci a jsou nádherní.

Můj příspěvek do deky pro Aničku. Jméno, beruška a kytky.

Kytky, tak ty jsem dala až na potřetí. Na první jsem dala hadovku na stopky, připekla se na žehličku. Další byly šíleně zelené a do deky se nehodily. Toto je třetí verze.

Sešívám...
Krásné dny přeji. Jana

8 komentářů:

  1. ... opět paráda, quiltování je úžasné!. Zaujalo mne osvětlení, lampička vypadá tak nevinně, ale asi jen klame vzhledem.
    Pohodové šití
    Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Deka bude opět skvostná!
    To tvé quiltování obdivuji. Nádhera!
    A obal na knihu jdu hned omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Prý roztřesené, obrázky jsou nádherné! Obdivuji. :-) Deka bude parádní. Obal na knihu se mi také moc líbí. Pěkné dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, úžasné quiltování, jsi tak šikovná! Pa, měj se dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Quiltování na šlapacím stroji obdivuji a upřímně závidím ( v dobrém ) tuto dovednost....
    Táňa B.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji, ale opravdu na tom nic není. Šití na šlapáku je usazené v hlavě a ruce a nohy se pak sladí. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jani,
    jen tak nárazově koukám. A ten vyšívaný květ nahoře je nádherný!!! Jsi úžasná! Krása. Ať se daří :-). Monika

    OdpovědětVymazat