pondělí

Péra, péra, samý péra.

Já: Nevím, co mám quiltovat....
Učitelka: Bobe, péra, péra, samý péra.
Díky za rady a podporu mého snažení Monice Kolejové.
Vše prošito na šlapací Ladě 77.
Jak jsem tak šila a trénovala, napadlo mne šít písmenka: Návrh je vlastní, tak zkouším, co si můžu dovolit. Budou z toho polštáře, ale umím si to představit na střed quiltu.
Toto mám předkreslené - střed a vnější linie.



No a co ta plechovka? Tak to jsem si vyráběla těžítka. Jak jinak než z nepotřebných částí stroje. Krejčí používají obšitou cihlu nebo něco jiného. 

A protože jsem zazimovala dílnu a přes zimu plánuji další quitování na šlapací Ladě, tak jsem si vytvořila dostatečný pracovní prostor.
A ještě krátké video jak začít a ukončit práci. Ještě uzlík a nit zatáhnout do quitlu.
Krásné dny přeji. Jana

4 komentáře:

  1. Ta písmena jsou super nápad.¨

    OdpovědětVymazat
  2. Jamalko,prostě nádhera.Fakt máš zlaté ručičky a neuvěřitelnou trpělivost.Přeji hodně tvůrčích nápadů.Krásný podzim.Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  3. Neuvěřitelné a na šlapacím stroji .. ?
    Máš můj hluboký obdiv.

    OdpovědětVymazat