pondělí

Poděkování

Jsem stále plná dojmů z Festivalu textilu a quiltu v Dubči, na který jsem Vás zvala minule a těžko semi o tom píše. Moc se mi nepodařilo ani fotit a navíc neumím vybrat jednu fotku, takže koukněte třeba na Facebook.
Potkala jsem úžasné lidi, mám neskutečné zážitky. Díky organizátorkám, že jsem tam mohla být. Děkuji všem, kdo jste navštívili mojí malou šicí dílnu ve špejcharu.

 Okouzlující dáma Šárka Duran a její ebru.
 Klasické ebru na látce, mým úkolem je růži vyquiltovat, těším se. Na festivalu jsem to nezvládla a netroufla jsem si. Mám velký úkol a těším se.
Z procházky po Dubči.
 Růže jsem měla v Dubči. Takto kvetou na slunci.
Krásné dny přeji. Jana

4 komentáře:

  1. Krásně to napsala Šárka D. na FB --quiltování ve vodě nebo pod mašinkou to vyjde skoro na stejno - Jani Ty tak jako EBRU otvíráš lidská srdce...
    Jani, jsi skvělá. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to mne přeceňuješ. Ale krásně se to čte. Děkuji moc. Kdybych udělala radost jen jednomu člověku, tedy tobě, tak to stojí za to. J.

      Vymazat
  2. Janička, som rada že sme sa mohli v krásnom prostredí stretnúť osobne a mohla som aspoň trošíčku nahliadnuť na Tvoje quiltovacie umenie. A prosím bez námietok ;-) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatá. To já jsem ráda. Ta střetnutí byla někdy tak rychlá... jako zrovna s tebou. Doufám, že se ještě uvidím a bude čas popovídat. Jana (namítala bych, ale budu tedy zticha ♥)

      Vymazat