neděle

Vyšívací

Pokračuji v nákupkách. A tentokrát vyšívám.
Některými zavrhovaný, jinými obdivovaný vyšívací stroj. Mám ho už delší dobu, dokonce ne jeden. Je to velký pomocník, protože si můžu vyšít spoustu motivů, panely do deky, nazdobit trička a to vše za relativně krátkou dobu. Že to jde i bez stroje ukážu taky.
Moje oblíbené stránky, kde nakupuji výšivky jsou Urban Threads. Odtud pochází jak dnešní výšivky, tak předloha lišky. Jak tedy tašky vznikaly.
Nákupka první:
Výšivka je vyšitá na vyšíváku, taška jako taková už je ušitá na šlapacím stoji. Tentokrát s opět s podšívkou z košile.


Nákupka druhá:
Výšivka je opět práce vyšíváku a taška je jen lehká bez podšívky.

Nákupka třetí... tak ta je ještě v procesu výroby, ale důležitá je pro mne svojí výšivkou. Konec konců bude stejná jako taška s jelenem. Opět výšivka od Urban Threads, ale tentokrát jen předloha. Prodávají totiž i PDF předlohy za 1 dolar za  ruční vyšívání. Já jsem nevyšívala ručně, ale na šlapací Ladě. Použila jsem tři barvy nití jako v předloze. Vyšívala jsem na dvakrát, pak už se mi do rámečku výšivka vlezla. Větší rámeček bych už pod stroj s relativně malým ramenem nedostala. I tak jsem často šila s liškou vzhůru nohama nebo různě natočenou. Ještě jsem si to zkomplikovala tím, že jsem si ji stranově převrátila.
Nejdříve jsem chtěla využít transferovou tužku a pečicí papír, ale nakonec jsem prosvětlila obrázek přímo s látkou a načrtla pár základních čar a zbytek už šila tak, že jsem se koukala na obrázek připevněný na zdi.




No a to by bylo všechno. Vlastně ne. Ještě něco z mojí dílny. Protože už léta nemám funkční dílnu ve městě a je z ní pouze skladiště, tak jsem se rozhodla ji na zimu zprovoznit, abych se mohla věnovat šití i během týdne. No dřina to byla. Hlavně nánosy prachu v pidi místnosti, která je 4 m vysoká a po stranách jsou police s krabicemi. Omlouvám se, fotka uklizené místnosti není ostrá. Asi už z vyčerpání.

Ještě jedna drobnost do dílny, nebo do domácnosti. Univerzální vyšívací rámeček nemusí být jen k vyšívání nebo jako obrázek na zeď, ale dobře poslouží jako obruč košíku.
 Vlastníte-li rámeček s upevněním na stůl, tak je na odstřižky ideální.
Přeji krásné dny. jamala

Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.