sobota

Předvánoční

V předvánočním čase dělám do poslední chvíle drobné dárky pro kolegyně a své blízké.
Autorkami vzorků na taštičkách jsou Christina Cameli a Leah Day.
Jako vždy jsem quiltovala a šila na šlapacích strojích Mundlos a Lada. Quiltovala jsem převážně melírovanými nitěmi, ale i jednobarevnými. Pro quiltované mini tašky jsem se rozhodla poté, co jsem dostala první vánoční dárek a to látací patku, která sedla na můj Mundlos. Tak jsem si ji minulý víkend opravdu užila. Základ na taštičky má velikost 22 x 28 cm.






Tady zmiňovaná patka
Dokonečila jsem i baňkový běhoun pro maminku, ale nenafotila, tak alespoň dvě fotky z dokončování.

A protože se mi doma stýskalo po quiltování a při úklidu jsem objevila quiltovací patku na Lučnik, tak jsem ji dala na svoji průmyslovou Minervu, sdélku stehu dala na 0 a zoubky podavače jsem zakryla quiltovací podložkou a trošku jsem si quiltla. Mína je průmyslový stroj s třífázovým motorem a umí šít rychlostí až 5 000 stehů za minutu. Na quiltování je opravdu potřeba hodně opatrně sešlapovat pedál stroje.

A protože vánoční svátky už klepou na dveře, tak se i u nás trošku uklízelo.

V mezičase jsem ještě zase quiltovala, aspoň malinko, aby moje nová patka nezahálela a já si ji dostatečně užila. 
Přeji všem krásné prožití vánočních svátků, klid, pohodu a lásku. Pady jamala

8 komentářů:

  1. Luxus!!!
    Jani, krásné svátky tobě i celé tvé rodině. A hodně šicí inspirace do dalšího roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju moc. Přeji tvořivý příští rok a hodně zdraví. j.

      Vymazat
  2. Jamalko,Ty jsi neskutečně výkonná a pilná. A šikovná. Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, nádhera všechno. Přeji krásné vánoční svátky a v novém roce spoustu radosti a tvůrčí inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuju. Krásné dny i po svátkách ti přeji. j.

      Vymazat
  4. Jani, tvoříš nádherné kousky! Do nového roku hodně zdraví a spoustu nových nápadů, ať se Ti daří! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥. I já přeji do nového roku hodně zdraví, štěstí a lásky. j.

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.