úterý

Polotovary

Udělala jsem ještě další dva polotovary na nákupky. Vyfotila jsem je celé než budou sešité do tašky. Možná řeknete, že je to na nákupku škoda. Já si myslím, že není. Každé trénování quiltování má smysl. Využiji zbytky látek a na podšívku zrecykluji košile. Udělám někomu radost designovým kouskem. Berte tedy moje tašky jako obrazy.




 Pokud se učíte volné quiltování, netočte látkou a zkoušejte vzory všemi směry. Až budete dělat deku, tak s ní nejde točit při každé změně směru. Stejně i vzor se učte kreslit i s otočeným papírem.
 
Další vzor už jsem dělala několikrát. Navrhla ho Lori Kennedy.
Četla jsem na jejím blogu, že se chystá vydat třetí knihu, já už se těším.
Z těchto máků bude zase taštička. Výhodou tohoto vzoru je, že se nemusím stresovat přesností tvarů, jen tak si můžu kreslit a všechno je vlastně správně.

A možná si vzpomenete, že do venkovní dílny jsem si pořídila dvě thonetky. Prý chybí nějaké sedáky. Tak jsem se rozhodla, že budou háčkované. Žádný patchwork, žádné quiltování. Chtěla jsem jen recyklovat, tak to bude ze zbytků. Ve hře je i nějaký nastříhaný úplet, zkusím obojí a pak se rozhodnu. 
Nech to háčkování, jde se odpočívat:
Krásné letní dny přeji. Pady jamala

3 komentáře:

  1. Jani, Tvoje quiltované nákupky jsou opravdu jako obrazy. Nádhera. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju moc. Snad jednou najdou nějakého majitele, zatím je chci nechat pohromadě, abych je mohla nafotit. Jana

      Vymazat
  2. Jamalko, ušila jsi nádherné obrazy a už se dávno nedivím, že si s s tím hlavu nelámeš a děláš z nich nákupky. To je ta podstata, viď? Jde Ti to skvěle, jsi báječná.

    OdpovědětVymazat