sobota

Adventní drobnosti.

Skoro bych mohla napsat, že příspěvek je o tom, jak jsem nic neudělala. Žádné nové vánoční šití, dokonce ani loni objevený před lety ušitý mini quilt zase nikdo neolemoval. A přesto si Advent užívám. Pletu, občas ušiju nějakou nákupku, po dlouhé době jsem prohnala vyšívák.
Měla jsem příležitost podívat se do Brna na vánoční trhy, tak jsem ji využila. Nic jsem nekupovala. Jen tak jsem chodila a koukala. Když jsem byla hodně zmrzlá, dala jsem si zázvorový čaj a koupila pár mandlí do sáčku. Užila jsem si to.
V minulém příspěvku jsem psala o spirálách podle Diane Gaudynski, tak můžu ukázat, že se stále snažím je natrénovat. M. chtěl podsedák, tak budou spirály.
Dnes ukážu i kousek svojí dílny. V aktuálním stavu. Fotila jsem ji do jedné skupiny, zadání znělo, jak dílna vypadá, bez uklízení pro focení. Nafotila jsem ji tedy tak, jak jsem ráno přišla do dílny. Včetně deky z lásky, na které jsem zrovna pracovala. Největší zájem vyvolaly moje háčkované košíčky.


Jedna z nákupek, které jsem v  poslední době šila. Výšivka je u Embroidery Library. 
Toto jsou spirály, které jsem se pokoušela utočit na svém šlapacím longu. 


A foto z dílny. Je to vyfocené tak, aby fotky na sebe navazovaly.




A kousíček barvení. Znovu jsem vyprala všechny kousky, které jsem letos barvila. A namotala obarvené bavlnky a perlovky, kterými bych chtěla prošívat. Zatím nemám konkrétní nápad a převažuje radost, že jsem s tím nepraštila do kouta, když jsem se přadýnka snažila přemotat. 


Z mého výletu do Brna



Přeji všem klidný advent. jamala

6 komentářů:

  1. Jani, hezky si advent užíváš. Jen tak dále:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju moc. Nehoním se. Dříve jsem musela ušít každou ozdobu, každou blbinu vyzkoušet. Teď dodělám Deku z lásky a pošlu dál. Někomu udělám radost a nic doma neshromažďuju a jsem tak spokojená. Krásný advent. j.

      Vymazat
  2. Krásný, klidný advent. Hezky si ho užij... E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc ti děkuji. Je letos trochu těžší než jindy, ale doufám, že to bude už jen lepší. J.

      Vymazat
  3. Máš báječný advent a kouzelnou dílnu. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ta dílna je místo, kde trávím čas i když nešiju, je mi tady dobře. Děkuji moc. Pady

      Vymazat