úterý

Poděkování ♥

Včera jsem posílala svoji letos poslední Deku z lásky. Na jaře mě Dáša donutila svoje deky spočítat, no je jich i s právě odeslanou dekou dekou 32 (jsou větší borky, ale asi to není ani málo). Je to 4,571428 dek za rok. Svoji první deku jsem ušila v říjnu 2012. Byla pro Barborku - TADY.  Ty deky nejsou pro mne charitou jako takovou, bavím se. Baví mě spolupracovat s ostatními švadlenkami, baví mě vymýšlet co s obrázky, jak je doplnit. Dělají radost tedy mně a já vím, že nešiju jen do skříně. Některé deky jsem šila úplně sama a tak vznikl Minecraft, deka pro Marečka nebo pro Fandu.
Svoji poslední deku zatím ukázat nemůžu, dokud není u majitele, ale ukážu jeden polštářek, který jsem pro Deky z lásky šila.
Už jsem tady zmiňovala, že deka pro Fandu by nevznikla v té podobě, kdyby nebylo mojí kamarádky Moniky Kolejové, která věnovala některé látky a vatelín. Musím připomenout i Mili, nebo paní Martu od které jsem odkoupila nějaké látky a dostala i látkový dárek.
Před 14 dny mě velmi překvapil další látkový dárek od někoho, koho vlastně vůbec neznám. Moc mne mrzí, že skončil internetový obchod ellbyell, kde jsem občas koupila bavlněné nitě na quiltování a na poslední chvíli před zrušením jsem si ještě objednávala pár barev. O to větší bylo překvapení, že jsem dostala nějaký moc velký balíček, protože tolik nití jsem přece neobjednávala a čekala jsem obálku. Na faktuře bylo místo razítka věnování a je to faktura, kterou nevyhodím a bude mi připomínat, že si mé práce všiml cizí člověk a věří mi natolik, že mi pošle kvalitní látky na mé budoucí deky.

Výšivka na polštáři je od Urban Threads. Tady je tedy první počin, na který jsem použila darované látky. Moc děkuji.
 Výšivka je z vyšíváku a šila a quiltovala jsem na šlapacích strojích. 

 Pohodové dny. jamala

8 komentářů:

  1. Jani, to je krásné. Ty jsi dobrá duše Dek z lásky. Je pro mne ctí, že na jedné dece jsem s Tebou spolupracovala. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško ♥. Já si tím šitím dělám radost, nic jiného v tom není. Děkuji ti moc.

      Vymazat
  2. Deky šiju pouze sporadicky, ale když jsem viděla to číslo, na které ses už s Dekami z lásky dostala, protočily se mi panenky. A to tam ani nemáš započítané všechny ostatní deky, co jsi kdy šila!!!!
    To, že jsi úžasná, vím už dlouho. A nutno vyzdvihnout, že nepřispíváš jen do tohoto krásného projektu, ale i do řady dalších! Prostě člověk se srdcem na správném místě.
    A ten dar, který jsi na své tvoření dostala, to už je nádherná třešnička na dortu!
    Ať se ti i nadále v tvé tvorbě daří.

    OdpovědětVymazat
  3. Uvědomila jsem si zkraje podzimu, že letos je to poprvé, co jsem neušila ani jednu deku. Je mi to líto, ale protože jsem věděla, že potřebuju do Vánoc ušít šest dek pro vnoučata (a taky průběžně šiju quilty na výstavu), tak jsem se na žádnou nepřihlásila, ale po Novém roce to chci napravit.
    Je moc milé a hezké, když si lidé všimnou a pomůžou tak, jak zrovna můžou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kdyby jsi několik let žádnou neušila, tak máš pořád nadšito. Není důvod, aby sis to vyčítala. Počkej na tu správnou chuť a čas. Já nemám vnoučata, ani nešiju na žádné výstavy. Tak mám čas se tím zabývat, vždyť co bych jiného šila. Pady

      Vymazat
  4. K Dekám z lásky jsi mně přivedla ty aniž bys o tom věděla. Šiji aspoň jednu za rok. A je mi velikou ctí že jsme na některých spolupracovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, vlastně jsem jednu prošívala, kterou jsi šila. Jsem ráda, že jsem tě k tomu přivedla, je to radostné šití. j.

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.