čtvrtek

Ohlédnutí

Je to skoro měsíc, co jsem psala o tom, co dělám. Samozřejmě jsem občas pracovala, ale měla jsem trochu jiné starosti. Ale o tom psát nechci. 

Takže co jsem udělala. Předala jsem nějaké deky a háčkované čtverečky pro spolek Klubko s nití pomáhá. Ušila jsem přes 80 mikulášských ponožek pro školku a také jsem začala pracovat na Dece z lásky pro dětský domov LILA v Otnicích. 

Mikulášské ponožky: fotopostup s popisem u jednotlivých fotek jsem přidala do alba na Rajče TADY. Jsou tam i míry jak zkonstruovat střih.


Chystám se i na další Mikulášské ponožky a ty už budou pečené. Vykrajovátka jsou z obchůdku U dvou medvídků.


Deky a čtverečky předané spolku Klubko s nití pomáhá:


Obrázky, které jsem dostala na deku pro domov pro postižené děti LILA v Otnicích byly tentokrát trošku dospělácké, bude pro větší děti. Tady je malinký kousíček z budoucí deky. Návod jak šít roztočené zámečky TADY.
Jeden z obrázků, které mi přišly na deku.


V minulém příspěvku jsem psala o změnách. Jakmile se mi to podaří, přidám na hlavní stranu přímý vstup na moje alba na Rajčeti. Chtěla bych se k jejich doplňování opět vrátit. 
Založila jsem také nové album pro Ekotisk a přírodní barvení. Rozhodla jsem se pro publikování svých pokusů zvolit komornější prostředí než Facebook nebo Instagram. Výhodou je, že práce budou na jednom místě Na blogu pak budou jen hotové výrobky, které případně vytvořím. 
Na ukázku moje půlmandala, kterou jsem si udělala na závěr letošní sezony. Eko tisk na bavlněném plátně. Velká část práce z poslední doby je ve zmiňovaném albu.

Krásné dny přeji. Jana

11 komentářů:

  1. Ta půlmandala je nádherná! Vždycky, když jdeme z lesa, prosím les o "rozlúčkovou houbu" pro radost. Většinou ji opravdu dostanu. A tahle mandala mi připadá taky jako takový dárek na rozloučenou.
    Když jsem viděla tu hromadu dek a čtverečků, tak jsem jen polkla. Jsi velice pilná, Jamalko.
    Na nové odkazy na Tvém blogu se těším. Bude hezké mít všechno pohromadě. A komorně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji moc. Moje opatření bylo nutné. Množily se dotazy na návody nebo postupy. A já už jsem několikrát napsala, že je to pro mne příliš osobní. Navíc já nedělám s něčím uchopitelným jako je lžička síranu do takového a takového množství vody. Sama nikdy nevím, jak budou věci vycházet. Mandala mne dovedla na další nápad. Hned zítra vyzkouším. Ale už to bude něco bez listů, ty už pro letošek nebudu pokoušet. Jana

      Vymazat
  2. Jani, kdy ty to stíháš! Jsi neuvěřitelná.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsou deky, které jsem už tady ukazovala. Byly šité buď pro Klubko nebo jsem je měla prostě ušité. A háčkování mi trvalo také skoro rok. Nejsem zas takový úderník. Děkuju moc.

      Vymazat
  3. Tóooľko veľa čižmičiek, tóľko veľa diek, tóľko veľa háčkovaných štvorčekov ... tóľko veľa práce, si naozaj neuveriteľná a s veľkým srdcom ... ♥ Pozdravujem! Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky moc. Jsem se zasmála tvému komentáři. ♥ Jana

      Vymazat
  4. Jani, ty jsi neskutečná. Klobouk dolů.
    Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Skoro to vypadá, že se chlubím, jen mi přišlo, že bych měla napsat, že jsem se tak úplně neflákala. A především barvení mi zabralo hodně času, samozřejmě ne všechno se povedlo. Hlavně mi něco už zamrzlo a barvy nevyšly, jak jsem si představovala. Jana

      Vymazat
  5. Jani, na Tvé práci se mi líbí ta různorodost. Těším se na další příspěvky. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jano, Váš blog je jeden z vůbec nejzajímavějších, co jsem na internetu potkala. Vždycky mám ohromnou radost, když vidím nový příspěvek a jeho čtení si vyloženě užívám. Obdivuji Vaši, jak to nejlépe říci, neobyčejnou šicí zručnost. Když vidím, jak quiltujete, nemohu než nevěřícně vzdychnout, protože já bych to nedokázala ani namalovat tužkou. A ta obrovská šíře představivosti a fantazie. A ta empatie. Moc Vám děkuji, že nás takto vpouštíte do svého soukromí. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marušky, oběma Vám moc děkuji. Různorodost je to důležité co mne na tom baví. Quiltování, tak to je věc o které se stále více zamýšlím z mnoha důvodů. Něco o tom asi povím v příštím příspěvku. Díky moc za povzbuzení. Jana

      Vymazat