čtvrtek

Pro Míšu

 Deka pro Míšu a Deky z lásky. Kousek už jsem ukázala a tady je deka celá. Jmenuje se Princezny na návštěvě u Šípkové Růženky. Dlouho jsem nevěděla jak to uchopit. Látky se zlatými puntíky věnovala na deku Monika Kolejová. Výplň vatelín Jan L 150 g věnovala firma Jilana, látku na zadní stranu věnovaly Deky z lásky. Látky se zlatými puntíky jsem měla po 25 cm, červené a zelené vždy tři odstíny a vymýšlela jsem jak s tím naložit. Rozpočítávala jsem na milimetry. Nakonec jsem růžemi nějak spojila deku do příběhu o tom, kde by se všechny ty princezny mohly potkat. Quiltovala jsem pod strojem, částečně s pravítky. Další fotky ZDE v albu. Poprvé jsem o dece psala v TOMTO příspěvku.

Děkuji všem švadlenkám za úžasné obrázky a podporu mých sponzorů, že deka mohla vzniknout. 








Do jiného projektu jsem ještě ušila polštářek s princeznou z modré látky. Obrázek je vyšitý na elektronickém vyšívacím stroji.
Ještě můžete dopisovat komentáře k 10. výročí mého blogu. Zajímá mne, zda jsem Vaši práci někam posunula nebo proč na blog chodíte. Na konci srpna budu losovat z komentářů a pošlu drobný dárek. Starší příspěvky mají kvůli spamu moderované komentáře a musím ho schválit, tak se nebojte, komentář se objeví. Už vím, že jednou z cen bude sada vykrajovátek na patchwork, kterou jsem si kdysi vymyslela a zrealizovali a nyní ji věnovali 3D tiskaři U dvou medvídků.

Krásný zbytek léta přeji. jamala

11 komentářů:

  1. Jano deka je nádherná, holčičí. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuju. Já se vždycky koukám na fotku toho dítěte a Míša byla taková krásná princezna. J.

      Vymazat
  2. Jani, jako vždy precizní! 👍 Obdivuji a přeju hezké dny, Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuju moc. Fotka neukáže ty krásné zlaté puntíčky, které deku zdobí v celé kráse. Ale hlavní je, že Michalce se deka líbí a vzala si ji k sobě do pokojíčku. Jana

      Vymazat
  3. Proč chodím na Tvůj blog ...no protoze nechápu, jak na tech slapadlech muzes sit tolik krasnych veci, tvoje deky jsou vymazlene, tvoje fotky prijemne a tve navody jednoduche, dokonce jsem podle tebe i hackovala ...miluju recyklace, upcyklace ..ty to fakt umis ..a taky umis barvit látky, šít ze starych košil ..prostě umíš mít krásný blog, plný krásné práce ..Dekuji za to

    OdpovědětVymazat
  4. Proč chodím na Tvůj blog ...no protoze nechápu, jak na tech slapadlech muzes sit tolik krasnych veci, tvoje deky jsou vymazlene, tvoje fotky prijemne a tve navody jednoduche, dokonce jsem podle tebe i hackovala ...miluju recyklace, upcyklace ..ty to fakt umis ..a taky umis barvit látky, šít ze starych košil ..prostě umíš mít krásný blog, plný krásné práce ..Dekuji za to

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, je nádherná (jako vždy :-) ), ty ružicky kolem to krásně rámují. Musím obdivovat jak jsi šikovná a pracovitá. Lidka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, na Tvých dekách je vidět, že je šiješ s láskou. Opět nádherná práce. M.

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.