pátek

Taškování a jiné

Šití těchto malých quiltů je relax, ale je pak otázka co s nimi. Taštičky jsou praktické a já je mám ráda. Moje veledílo pak vidí sice maximálně majitel, který ho má někde v další tašce, ale dělá mu (snad) radost a to je nejdůležitější. 
Začnu těmi, které nejsou na videu, protože už mají své majitele. Jsou to vždy obě strany jedné kabelky.
Prošívala jsem melírovanými nitěmi a výplň je Jewa 165 z Jilany.
 




A ještě video s ostatními taštičkami. Jsou to zbytkovky z dek nebo od kamarádek. V neposlední řadě jsou tam dvě ještě ze zbytků z košilové deky.
Pokud video nevidíte, tak odkaz: https://youtu.be/aqj0J0UCFZA nebo dejte zobrazit verzi pro web.
Neprošívám s kráčející patkou, ale volným quiltem s pravítkovou patkou a pravítky: https://youtu.be/uQzJjXX2HdE
Prošívání s pravítky vysvětluji také na dalších videích na mém YouTube kanálu.
Doplnila jsem také NÁVOD NA TAŠTIČKY - KLIK
Video je jen upoutávkou.

No a kromě taštiček... Dokončila jsem další top na rouškovku, přírodní barvení kopřivami a tisky a další...







Krásný podzim přeji. Jana

10 komentářů:

  1. Opět pohlazení po duši a zlepšení nálady. A nakopnutí k dodělání asi 5 taštiček, chybí zip a podšívka. Ale až dodělám zahradu. Přeji krásné dny a děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. U nás už všechno zmrzlo. Budu šít a šít. J.

      Vymazat
  2. Přesně jak se píše výše-pohlazení po duši.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, na tvůj blog si chodím pro radost,ale i pro inspiraci na to, abych taky něco dělala.....přeji ti krásné podzimni dny na chaloupce...

    OdpovědětVymazat
  4. ... moc pěkné taštičky, parádní tisky, ale rouškový top mne dostal! Jani, to je paráda, obdivuji Tvůj cit pro barvy/ barevné ladění - bude to luxusní quilt. Pohodové podzimní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuju moc. To je obrovská pochvala. Díky. J.

      Vymazat
  5. Jani, "roušková deka " je skvělá !!!!! I Tvé barvení a tisky mne vždy dostane. Chválím a těším se na další příspěvky. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda s listeckama je to opravdu nádherné a originální

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.