pátek

Když se na blogu nic neděje,

tak to vůbec neznamená, že nic nedělám.
Je toho dokonce tolik, že to asi nestíhám zaznamenat. Kdo sledujete moje album na Google fotkách KLIK, tak víte, že pilně pracuji. Zdravím Janu a Milušku a moc děkuji za jejich komentáře v albu.

Vezmu to od konce, nebudu ani dávat všechny fotky.  Tak trochu letem mým rukodělným světem uplynulého měsíce. Více fotek najdete ve zmiňovaném albu včetně komentářů, které k fotkám přidávám.
Dětská deka ve velikosti 107 x 130 cm. Dávám přednost tenkým dekám, ale tahle je taková trochu jiná, naducaná. Proto je méně prošitá. Všechny deky jsem prošívala na rámu. Zadní strana flanel.



Není to jediná deka, kterou jsem ušila nebo dokončila. Opět bych to zde zahltila fotkami, takže kuk do alba. Samozřejmě, všechny deky doplním na stránku dek dokončených v tomto roce. KUK SEM.


Tyto deky čekaly na dokončení delší dobu. Mám hotovo a představuji 16 patch quilt z látek Kaffe Fassett a deku z batik. Obě mají zadní stranu podšitou flanelem. Obě budu nabízet k prodeji. Je to novinka, která mnohé možná překvapí. Ale i na svoji charitativní šití potřebuji nějaké korunky a tak ty luxusnější deky a výrobky budu nabízet zde na blogu. Stránku už jsem si na to založila, ale ještě doplním o další fotky a popis.


Opět jsem šila nákupky, které lze zařadit mezi recyklační počiny, protože jsou ušité z ubrusu. Využila jsem vyšívák, který jsem po dlouhém váhání nakonec vzala na milost a neprodala a tak tašky představím.


Venku je stále ještě zima a já jsem si letos díky Krampolince KLIK uháčkovala několik čepic. Některé najdete v albu, některé jsem nevyfotila a jednu Vám ukážu přímo na modelce, ehm přímo na mě. Díky Krampolince jsem hlavně pochopila princip a tak jsem si mohla uháčkovat zrovna tuto čepici, kterou jsem už dělala bez přesného návodu.

No a ještě doplňky do dílny. Opět z mého háčku, ale také z 3D tiskárny. Horizontální držák nitě (dost důležitá pomůcka, pokud se rozhodnete použít například monofilové - na obrázku) a krabičku na nezbytnosti na Berninu mi navrhl a vytiskl manžel. Košíčky jsou uháčkované ze zbytků, které jsem dostala. Vlny různé síly a kvality, zhruba šest různých vláken s kterými jsem pracovala jako s jednou přízí. Návod není, jen jsem okoukala vzorek na YouTube ZDE 



Jejda, ještě stále to není všechno. Návrh deky (není jediná, tak jen ukázka), trénování quiltování, testování viskózového rouna... I ta Sára je vykulená, co se to všechno děje! Nicméně rouno asi vyhodnotila jako vhodné pro kočky. Já se k viskózovému rounu v některém příspěvku určitě vrátím. 





Přeji krásné dny. Jana, tentokrát se Sárinkou.

4 komentáře:

  1. Nádhera, u Tebe je stále co obdivovat. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tolik krásných výrobků, jak mi říkal M.,když se tady stavoval,pořád šije a je to pravda.Jen tak dál ,ať se daří,

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.